پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی اعلام کرد مشارکت مدنی سرمایه‌گذاران در پروژه سایت صنایع دستی استان تسریع می‌شود.
شعارسال:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی اعلام کرد مشارکت مدنی سرمایه‌گذاران در پروژه سایت صنایع دستی استان تسریع می‌شود.
 
*** تسریع در مشارکت مدنی سرمایه‌گذاران در پروژه سایت صنایع دستی استان
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، جواد رحمتی در جلسه  بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی سایت‌صنایع دستی استان واقع در قزلجه میدان با اشاره به لزوم تسریع در روند آماده سازی سایت صنایع دستی استان، اظهار داشت:
 
با توجه به این‌که ایجاد سایت صنایع دستی استان، علاوه بر تجمیع فعالیت‌های هنری و سنتی در یک مجموعه تخصصی، زمینه فعالیت گسترده و توسعه تولید صنایع دستی استان را فراهم خواهد کرد، لذا باید روند عملیات اجرایی این پروژه با همکاری دستگاه‌های ذیربط تسریع یابد.
 
وی در ادامه افزود: در راستای تامین بخشی از اعتبار اجرایی این پروژه، هنرمندان و صنعتگران واجد شرایط، بخشی از هزینه این پروژه را خواهند پرداخت.
 
*** اطلاع رسانی در خصوص تامین و پرداخت بخشی از هزینه ساخت واحدها
 
احمد حمزه‌زاده نیز در این جلسه با بیان این‌که معاونت صنایع دستی استان هنرمندان واجد شرایط را تعیین و جهت شرکت در این پروژه معرفی کرده است، گفت:
 
این اداره کل در این راستا اقدام به ارائه لیست اولویت‌بندی متقاضیان و اطلاع رسانی در خصوص تامین و پرداخت بخشی از هزینه ساخت واحدها توسط هنرمندان خواهد کرد.
 
  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در پایان، اظهار داشت:
 
این اداره کل در راستای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با شرکت‌های صنعتی استان در تعامل خواهد بود تا در راستای توسعه سایت‌صنایع دستی اقدامات ویژه‌ای را انجام گیرد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری صنایع  ،تاریخ انتشار:  6 اردیبهشت   1399،کدخبر: 167806 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین