پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
قاسم سلیمانی استاندار ایلام روز پنجشنبه در مراسم افتتاح ۱۲۳ طرح کشاورزی استان ایلام که با حضور رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، بیان کرد: با تلاش دولت در اجرای طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی و سامانه گرمسیری افق روشنی پیش روی بخش کشاورزی استان ایلام متصور است.

شعارسال:استاندار ایلام گفت: بهره برداری از سامانه گرمسیری در صنعت کشاورزی این استان تحول بزرگی ایجاد می کند و نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشت مردم مرزنشین، ایجاد اشتغال مولد و رونق و افزایش تولیدات کشاورزی دارد.
 
قاسم سلیمانی استاندار ایلام روز پنجشنبه در مراسم افتتاح ۱۲۳ طرح کشاورزی استان ایلام که با حضور رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، بیان کرد: با تلاش دولت در اجرای طرح های توسعه ای کشاورزی و سامانه گرمسیری افق روشنی پیش روی بخش کشاورزی استان ایلام متصور است.
 
وی با بیان اینکه طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری متعددی در استان اجرا شده است، تصریح کرد: با اجرای طرح های متعدد سطح آبخیزداری در ایلام از ۱۰۰ هزار هکتار به ۳۰۰ هزار هکتار افزایش یافته است.
 
وی با اشاره به افزایش سطح برداشت محصولات کشاورزی بخصوص گندم و کلزا در استان یادآور شد: سطح میزان برداشت گندم از ۱۰۰ هزار تن به ۲۸۰ هزار تن و محصول کلزا از ۲ هزار تن به ۲۳ هزار تن افزایش پبداه کرده است.
 
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۱ درصد سطح جنگل کاری و توسعه جنگل های کشور در این استان انجام شد، گفت: سطح جنگل کاری در این استان از ۱۰ هزار هکتار به ۶۰ هزار هکتار رسیده است.
 
وی با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در بخش های مختلف استان افزود: طی ۲ سال و نیم گذشته ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده که در  این راستا پروژه هایی به ارزش ۳۰ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح است.
 
سلیمانی دشتکی به‌ کاهش بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: بیکاری در ایلام از ۱۷.۶ درصد در سال ۹۱ به ۸.۳ درصد در سال ۹۸ رسیده است.
 
در چارچوب پویش «هر هفته؛ الف-ب -ایران» طرح های «٢٢ هزار هکتار شبکه اصلی آبیاری و زهکشی تحت فشار فکه» و «سد مخزنی شهدای ایلام (گلال)» با اعتبار یک هزار و ١٠٠ میلیارد تومان از طرح های وزارت نیرو و همچنین طرح «شبکه آبیاری در ٢٧ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دهلران و مهران و ایوان» و بیش از ١٢٠ طرح دیگر با اعتبار ۴٨٢ میلیارد تومان در بخش کشاورزی، صبح امروز (پنج شنبه) با دستور حسن روحانی رییس جمهوری در استان ایلام به بهره برداری رسید.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایرنا ،تاریخ انتشار:  11 اردیبهشت   1399،کدخبر: 83770593 ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
ايلام يكي از مناطقي هست كه به راحتي ميتونيم براي كشاورزي در كشور روش حساب كنيم و تامين بسياري از محصولات رو به عهده اون بذاريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین