پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، با مطلوب خواندن وضعیت فعلی تالاب‌های استان گفت: با توجه به بارش خوب باران طی ماه‌های اخیر و همچنین تامین حقابه تالاب‌ها تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد آنان آبگیری شده اند.

شعار سال: محمد جواد اشرفی افزود: تالاب‌های خوزستان در امرار معاش روستاییان ساکن در پیرامون آبگیر‌ها نقش مهمی داشته و البته در حیات آبزیان، جانداران، پرندگان و توسعه گردشگری اهمیت دارند.
اشرفی بیان داشت: تالاب میانگران ایذه امسال به صورت مستمر آبگیری شده و تاکنون درصد آب موجود در تالاب‌های هورالعظیم، شادگان، بامدژ، میانگران و بندون به ترتیب؛ ۹۶درصد، ۹۰ درصد، ۸۶ درصد، ۸۴ درصد و ۴۰ درصد برآورد شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان همچنین از به زیر آب رفتن کانون‌های گرد و غبار در تالاب هورالعظیم خبر داده و دلیل آن را نیز بارش باران و اجرای برنامه‌های مدیریتی عنوان کرد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، کد خبر: ۷۳۳۷۴۲۴، تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین