پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
خانه سینما در واکنش به انتخابات پرحرف و حدیث «شورای صنفی نمایش» که در روز‌های گذشته با حواشی بسیاری همراه بوده، بیانیه‌ای منتشر کرد.

شعار سال: خانه سینما در واکنش به انتخابات پر حرف و حدیث «شورای صنفی نمایش» که در روز‌های گذشته با حواشی بسیاری همراه بوده، بیانیه‌ای منتشر کرد.
در بیانیه خانه سینما خطاب به حسین انتظامی آمده: در شرایطی که همه توان سینمای ایران می‌بایست، در مسیر عبور از بحران اجتماعی – اقتصادی ناشی از دوران کرونا تجمیع شود. وقایع رخ داده پیرامون دوره جدید شورای صنفی نمایش به انباشت افزون‌تر معضلات منجر می‌شود.
مجموعه پیامد‌ها در دوران تغییرات پی در پی، فن‌­آوری‌های نوین، کیفیت بازار، سیستم‌های آموزشی، فرصت‌هایی در اختیار همگان، تغییر کارکرد ابزار، سرمایه و محل عرضه، همه ما را وادار می‌کند، در معنای فعالیتی خود تجدید نظر کنیم. در چنین شرایطی کدام عقل سلیمی تشدید تقابل با نهاد صنفی را جایگزین تعامل سازنده برای فردای بهتر سینمای جمهوری اسلامی ایران کرده است؟
مشی صواب آن است دولت و سازمان سینمایی، اگر توان رفع کل مضایق را ندارند، زخمی بر این پیکره گرفتار وارد نسازند.
شیوه غیرمرسوم و حتی غیرطبیعی معرفی شورای صنفی جدید به هیچ وجه مورد تائید خانه سینما، تهیه‌کنندگان و کارگردانان نیست؛ لذا از جنابعالی تقاضا داریم عاجلاً این روند متوقف شود و نمایندگان مرسوم و ذی مدخل با نظارت عالیه خانه سینما معرفی شوند.
در غیر اینصورت هشدار جدی، روشن و صریح خانه سینما این است که بیم آن می‌رود، در شرایطی که حداکثر آرامش در این روز‌ها و ماه‌های آتی نیاز مبرم جامعه سینمایی است، دور جدیدی از کشمکش‌های بی حاصل شروع شود که متضرر اصلی آن سینمای کشور است.
بدیهی است خانه سینما بنابر وظیفه ذاتی و قانونی خود ملزم به صیانت از اصناف ذی‌نفع (انجمن سینماداران، انجمن صنفی پخش کنندگان، شورای عالی تهیه‌کنندگان و انجمن صنفی کارگردانان) خواهد بود و از هر اقدامی در تثبیت آرامش و دفاع از اصناف عضو خود دریغ نخواهدکرد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، کدخبر: 913492، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1399، www.ilna.ir 

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
این سینماگرها این همه هم ادعای اخلاق دارن پای منافع خودشون میاد همه چی یادشون میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین