پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
شناور سنجش دیجیتالی مهارت‌ها و شایستگی پرسنل دریایی و فراساحل ساخته شد.

شعار سال: این ابزار دیجیتالی صلاحیت تمامی کارکنان صنعت حمل و نقل دریایی را مانند سطح دانش، تخصص‌عملی، میزان یادگیری، اندازه‌گیری هوش و ... را به صورت آنلاین ارزیابی و در مدت کوتاهی میزان آن را به صورت آمار و ارقام منتشر می‌کند.
شناور"Siem Offshore" مهارت‌های افسران، مهندسین و ملوان‌ها را که برای حرفۀ دریانوردی کاندید شده‌اند و یا درحین کار احساس کمبود می‌کنند مورد بررسی و آزمایش قرار داده و نتایج را به صورت آنلاین اعلام می‌کند. در صورتی‌که متقاضیان از برنامه‌های آموزشی هدفمند دور باشند هرگونه نقص در هر رشته و گرایش را یاد آوری می‌کند تا نسبت به آموزش از راه دور اقدام کنند.
"Bernt Morten Tallaksen" مدیر دریایی Siem Offshore در این زمینه می‌گوید: ما تصمیم گرفته‌ایم که در این روش ارزیابی به صورت اساسی و در کمترین مدت به اثبات برسد این کار خطوط کشتیرانی و مراکز آموزشی را قادر می‌سازد تا اطمینان حاصل کنند که میزان کار‌آیی افراد قبل از بکارگیری چگونه است. موضوعی که به صورت سنتی به مدت زمان زیادی نیاز داشت.
"Irene Bøen" یکی از مشاوران این شرکت می‌گوید: آموزش از راه دور در این پروژه دیده شده تا با ارزیابی‌های آنلاین کمبود منابع و از میزان سطح آگاهی افراد اطلاع حاصل شود و از طریق آموزش از راه دور نسبت به کسب علوم جدید اقدام کنند.
وی در پایان گفت: از دیدگاه ما این ابزار ارزیابی، شایسته‌ترین نیروی کار را انتخاب می‌کند در واقع یک دارایی ارزشمند در بسیاری از زمینه‌های دریایی است که به عنوان کنوانسیون آموزش از راه دور و گسترش آموزش الکترونیکی به پرسنل اجازه می‌دهد تا در هر کجا که هستند ضمن آگاهی از کمبود‌ها تجربه‌های جدیدی را کسب کنند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی، کدخبر: ۸۶۶۶۴ ، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1399، www.mana.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Australia
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
ابزارهای دیجیتالی در تمام زمینه ها شگفت انگیز هستند و بسیار کارامد.جهان به سمت دیجیتالی شدن و الکترونیکی شدن پیش میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین