پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۱۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: از این به بعد یک جبهه مستقل به اسم اصلاح‌طلبی نداریم، خاتمی اصلاح‌طلبان جامعه‌محور را نمایندگی خواهد کرد و از این به بعد گفتمان اصلاح‌طلبی در اصلاح‌طلبان جامعه‌محور دیده خواهد شد.

شعار سال: «عبدالله ناصری»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره انتقادات به اصلاح‌طلبان و تحلیل برخی مبنی بر پایان یافتن عمر سیاسی این جبهه گفت: اصلاح‌طلبان به ویژه بعد از دوم اسفند خودشان باید ابتکار عمل را به نحوی به دست بگیرند. هم اصلاح‌طلبان و هم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، باید ارزیابی‌هایی را انجام دهند و تکلیفشان را برای آینده مشخص کنند.
او با بیان اینکه بعد از سخنرانی خاتمی مرز بین اصلاح‌طلبان جامعه‌محور و حکومت‌محور مشخص خواهد شد، اظهار کرد: از این به بعد یک جبهه مستقل به اسم اصلاح‌طلبی نداریم، خاتمی اصلاح‌طلبان جامعه محور را نمایندگی خواهد کرد و از این به بعد گفتمان اصلاح‌طلبی در اصلاح‌طلبان جامعه محور دیده خواهد شد.
ناصری درباره تفاوت بین اصلاح‌طلبان حکومت محور و اصولگرایان سنتی توضیح داد: به نظر من تفاوتی بین اصلاح‌طلبان حکومت محور و اصولگرایان معتدل از این به بعد وجود نخواهد داشت. اصلاح‌طلبان حکومت‌محور با اصولگرایان سنتی از این به بعد یک مسیر خواهند رفت.
عضو سابق شورای عالی اصلاح طلبان افزود: عمده نقش اصلاح‌طلبان جامعه‌محور تنظیم مناسبات با مردم جامعه است و از این به بعد به، صندلی قدرت و حکومت، نباید فکر کنند. فاصله بین حکومت و جامعه مدنی فاصله معناداری است و دیگر نمی‌توان مثل گذشته محرم ماند و بازی کرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تکلیف اصلاح‌طلبان جامعه‌محور را روشن دانست و بیان کرد: باید هر جریان سیاسی و هر گفتمان سیاسی اول تکلیف خود را نسبت به دوگانه جامعه مدنی و حاکمیت مشخص کند. اصلاح‌طلبان جامعه‌محور به نظر من تکلیفشان را روشن کرده‌اند.
ناصری درباره شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: عمر سیاسی_اجتماعی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تمام شده و عملا بعد از استعفای موسوی لاری باید فکر جدیدی بکند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کد خبر:1002093، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1399، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
کل جریان اصلاحات به بن بست مطلق رسیده و کار این جریان برای همیشه تموم شده
ناشناس
Poland
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
به نظر میاد اصلاح طلبان بعد از انتخابات مجلس یازدهم یسرخورده شدن و برای به دست آوردن قدرت قبلی باید تغییرات و اصلاحاتی رو در درون حزب انجام بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین