پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: در استان حجم ثبت نام و واریزی بیمه بیکاری با رقم ۴۰۰ میلیارد تومان مواجه است، برای پرداخت آن خودمان هم بلاتکلیفیم که امیدواریم هرچه سریعتر مرتفع شود.
شعارسال:مجتبی راعی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه میز حمایت در دفتر ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون با حضور محمد گورابی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ درصد صنعت استان در شهرستان نجف‌آباد است و با توجه به همین موضوع طبیعتاً در شرایط بحرانی مخصوصا بیماری کرونا دچار مشکلات فراوانی شد.
 
فرماندار نجف‌آباد عنوان کرد: از مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تقاضا داریم در زمینه تأمین ‌اجتماعی اختیارات بیشتری به شهرستان بدهند که طبیعتاً برای تصمیم‌گیری‌های آتی و درون شهرستانی مؤثر خواهد بود.
 
راعی باز پرداخت صنعت را طولانی خواند و افزود: در شرایط بیماری کرونا بسیاری از واحدها با تعدیل نیرو مواجه شدند و اگر بتوانیم دستشان را بگیریم تعدیل نیرو برگشت می‌شود و به طبع ضرر آن برای دولت کمتر می‌شود.
 
وی در پایان گفت: امیدواریم در سال جهش تولید زمینه تولید بیشتر در شهرستان فراهم شود.
 
درباره بیمه بیکاری خودمان هم بلاتکلیفیم
 
محمد گورابی در ادامه عنوان کرد: ما مجری و تابع مقررات هستیم و در این شرایط کرونایی باید همه پشت هم باشیم تا بتوانیم از سختی‌ها عبور کنیم.
 
 مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: با افزایش چشمگیر ثبت‌نام بیمه بیکاری در استان اصفهان و نیاز ۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت آن خودمان هم بلاتکلیفیم که امیدواریم هرچه سریعتر مرتفع شود.
 
در پایان نمایندگان برخی مشاغل و روسای ادارات حاضر مشکلات و پیشنهاداتی را درباره حوزه فعالیت خود به سمع مدیر کل  تامین اجتماعی استان اصفهان رساندند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  فارس  ،تاریخ انتشار:  27 اردیبهشت   1399،کدخبر: 13990227001061  ،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین