پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
ناصر ابراهیمی گفت :با همکاری و هم‌افزایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران و دیگر شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره مقررشده ورود کارگران و کارمندان استان خوزستان تا اطلاع ثانوی ممنوع و همچنین پروازهای ورودی از این استان به مدت یک هفته تعلیق شود.

شعار سال:ناصر ابراهیمی صبح یکشنبه در شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: کارکرد وحدت در تمامی زمینه‌ها کاربرد ویژه‌ای داشته است تا زمانی که بنده اینجا حضور دارم وحدت و کار منسجم محور اصلی تمامی امور از تریبون‌ها خواهد بود.

وی افزود: با همکاری و هم‌افزایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران و دیگر شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره مقررشده ورود کارگران و کارمندان استان خوزستان تا اطلاع ثانوی ممنوع و همچنین پروازهای ورودی از این استان به مدت یک هفته تعلیق شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: روز جهانی قدس یک روز مهم راهبردی است، اطلاع‌رسانی ویژه جهت حضور همه‌جانبه باید مدنظر همه قرار گیرد، اهالی شریف جزیره خارگ با حضور در راهپیمایی گسترده ثابت می‌کنند که در مقابل رژیم‌های متخاصم ایستادگی کرده‌اند، مردم جزیره نماد ایثار و مقاومت است.

ابراهیمی بابیان اینکه در بحث جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این جزیره یک ستاد بسیار قوی و متمرکز در حال رصد در جزیره خارگ است گفت: نگه‌داشتن وضعیت سفید در این جزیره کار سختی است ولی باهم افزایی و هم گرایی در جزیره خارگ این وضعیت را حفظ کنیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ نیز گفت: در مورد بیماری کرونا نباید ساده و سهل‌انگاری شود.

محسن لشکری گفت: استفاده از ماسک در امکان عمومی در جزیره الزامی است، میزان انتقال در جزیره نباید افزایش یابد در صورت افزایش با مشکلات سختی به دلیل شرایط جزیره مواجه خواهیم شد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ تصریح کرد: به زودی کیت‌های آزمایشگاهی وارد جزیره خارگ خواهیم کرد و به سرعت ناقلین بدون علامت را شناسایی و طبق پروتکل‌های ابلاغی مورد درمان قرار خواهند گرفت.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت   1399،کدخبر:4927597، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین