پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
تهیه‌کنندگانی به سینمای ایران آمده‌اند که کارشان پولشویی است و عشقشان عکس یادگاری با سلبریتی‌ها، خروجی کارشان هم میشود این فیلم‌های آشغال!

شعار سال: مسعود فراستی فعال سیاسی سابق، منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد در دعوت به برنامه دورهمی به مسئله پولشویی در سینما پرداخت و گفت: خروجی پولِ کثیف، میشود فیلم کثیف.

وی در ادامه گفت: تهیه‌کنندگانی به سینمای ایران آمده‌اند که کارشان پولشویی است و عشقشان عکس یادگاری با سلبریتی‌ها، خروجی کارشان هم میشود این فیلم‌های آشغال!

سلبریتی‌های ایرانی با پول‌های کثیف رشد کرده‌اند و با پول‌های کثیف شده‌اند سلبریتی.‌ای مردم! تهیه‌کنندگان و سینماگران ایران آمده‌اند شما را بچاپند! برای خودتان احترام قائل باشید و نروید و این فیلم‌های ایرانی را نبینید! بروید بیلی‌وایلدر ببینید، ده بار هم اگر «آپارتمان» و «ایرما خوشگله»‌ی بیلی‌وایلدر را ببینید خسته نمی‌شوید؛‌ای مردم! برای خودتان احترام قائل باشید.

تعداد بازدید : 6

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری بولتن نیوز ، تاریخ انتشار 3    خرداد    99، کد خبر:    668025، www.bultannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین