پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
مدیر عامل پتروشیمی تبریز گفت: واحد دوم پنتان مجتمع پتروشیمی تبریز با ظرفیت ٢٤٠٠ تن و سرمایه گذاری ٦٨ میلیارد ریالی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. .
شعارسال: سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی طرح جدید واحد دوم پنتان این مجتمع، ظرفیت تولید این محصول در پتروشیمی تبریز به ٤٨٠٠ تن درسال می رسد.

وی در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که پتروشیمی تبریز تندیس واحد نمونه صنعتی سال ٩٤ را در طرح و حوزه نفت و گاز استان آذربایجان شرقی دریافت کرد، در مورد این انتخاب اظهار کرد: پتروشیمی تبریز سالانه با تولید ٨٠٠ هزار تن انواع پلاستیکهای خام (پلی اتیلن، پلی استایرن و ABS) افزون بر پاسخگویی به نیازهای صنایع پایین دست داخلی به ٣٥ کشور صنعتی جهان صادرات دارد، به طوری که با لغو تحریمها، میزان تقاضای بازارهای جهانی بویژه کشورهای اروپایی بیش از سه برابر ظرفیت کنونی پتروشیمی تبریز است.

سلیمانی تاکید کرد: در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، حجم صادرات پتروشیمی تبریز در ٤ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ٩٨ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز، دلیل افزایش مشتریان خارجی را ارتقای فناوری تولید و دستیابی به دانش فنی با ارائه فرآورده های گوناگون و گریدهای جدید در راستای نیاز واحدهای پایین دستی دانست و افزود: این شرکت فرآورده های خود را تحت لیسانس معتبرترین شرکتهای جهانی و بر اساس استانداردهای کیفی آنها تولید می کند.

این وعده مدیر عامل پتروشیمی تبریز به منظور پیگیری در ستون روزشمار وعده مسئولان نصر فعال شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری نصر، تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور1395، کد خبر: - ، www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
خدا کنه واقعا تا پایان امسال به بهره برداری برسه وعین حرف های قبلتون در حد وعده باقی نمونه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین