پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
رئیس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی جامعه امروز مهم‌ترین اولویت است و باید با همکاری جریانات سیاسی و احزاب به دنبال برنامه‌ای کارشناسی برای برون رفت از وضع موجود باشیم.

شعار سال: علی بختیار درباره اولویت‌های کشور در شرایط کنونی و نقش احزاب و گروه‌های سیاسی، بیان کرد: این روز‌ها شاهد هستیم که کسب و کار‌ها یکی پس از دیگری فعالیت خود را از سرگرفته و ما در حال عبور از بحران کرونا هستیم. این بیماری می‌توانست بیش از این سلامتی جامعه را مخاطره کند و تلفات بیشتری را از ما بگیرد، اما خوشبختانه با مدیریت نسبتا صحیح توانستیم تهدید این ویروس را به حداقل برسانیم.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد:، اما آنچه که بارز است این ویروس تاثیر جدی بر روی اقتصاد گذاشته و کسب و کار‌ها به شدت آسیب دیده‌اند. اکنون آنچه که باید در اولویت تمام بخش‌ها باشد، مدیریت دوران پساکرونا و به حداقل رساندن تبعات این ویروس است. به دنبال این ویروس بخش‌های مختلفی از جمله گردشگری و مشاغل وابسته به آن به شدت متضرر شدند که نیاز به توجه ویژه دارند.
رئیس فراکسیون پاسخگویی مجلس درباره نقش احزاب و گروه‌های سیاسی برای برون رفت از وضع موجود، تصریح کرد: بر اساس قاعده احزاب و گروه‌های سیاسی باید در تمام شرایط فعالیت‌های صنفی و تشکیلاتی خود را داشته و برای گره گشایی از مشکلات برنامه ارائه دهند. اینکه صرفا احزاب در زمان انتخابات سربرآورده و برای نامزد خود تبلیغات کنند قابل قبول نیست. باید برنامه‌هایی متناسب با شرایط کشور از سوی احزاب ارائه شده و نقد‌های کارشناسی برای حل مشکلات صورت گیرد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دغدغه احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مشکلات مردم باشد، خاطرنشان کرد: اگر احزاب و تشکلات برخاسته از درون مردم باشند باید با بهره گیری از نظرات صاحب نظران و کارشناسان در جهت اندیشه سیاسی خود به دنبال برنامه برای رفع دغدغه‌های مردم باشند.
این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه با اشاره به عدم مقبولیت رقابت‌های سیاسی در شرایط کنونی، بیان کرد: رقابت سیاسی در همه ادوار و در همه کشور‌ها با توجه به شکل گیری دو نوع اندیشه سیاسی باز و بسته وجود داشته و دارد، اما در کشور ما رقابت‌ها بسیار سنگین شده و کار به تخریب کشیده است. عده‌ای با نام رقابت دست به هرکاری می‌زنند تا جریان مقابل خود را از بالا به پایین بکشند. مطرح کردن حرف‌ها و مسائلی که مستندی نداشته و ناصحیح هستند می‌تواند اعتماد عمومی را نسبت به مسئولان و حاکمیت به چالش بکشد.
بختیار در پایان گفت: همه جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی باید منافع ملی را در اولویت قرار داده و به فکر راه حل باشند. در کشمکش‌های سیاسی بین احزاب و جریان‌ها راه حلی برای مشکلات کشور پیدا نمی‌شود. باید در این روز‌ها دست به دست هم داده و به دنبال راه حلی برای برون رفت از مشکلات باشیم.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، کدخبر: 99023021376، تاریخ انتشار: 4خرداد 1399، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
احزاب سیاسی در ایران قدرتی ندارن و بیشتر دکوری و ظاهری هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین