پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۷۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
بابک نهرین درمورد تاثیرگذاری موسیقی در این روز‌های پرالتهاب و بیماری گفت: درحال حاضر به نشاط احتیاج داریم چرا که همه نگران و مضطرب از شرایط کنونی هستند و موسیقی باعث بالابردن روحیه مردم می‌شود.

شعار سال: بابک نهرین، خواننده، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت موسیقی کشور در سال گذشته و اینکه این عرصه چه پیشرفت‌هایی را کسب کرده اظهار داشت: به عقیده من فضای موسیقی کشور بازتر شده است و محدودیت‌های قبلی را نداریم و به طور مثال در شهر تبریز هر شب کنسرت برگزار می‌شود و مشکل خاصی برای اخذ مجوز نیست.
او درمورد میزان اثر گذاری موسیقی در حال و احوال مردم و جامعه بیان داشت: موسیقی اثرگذاری بالایی دارد و به عقیده من درحال حاضر به نشاط احتیاج داریم چرا که همه نگران و مضطرب از شرایط کنونی هستند و موسیقی باعث بالابردن روحیه مردم می‌شود.
نهرین درمورد تعدد خواننده و فرم در صنعت موسیقی کشور تاکید کرد و گفت: این تعدد خواننده چندان اهمیتی ندارد و به عقیده من انتخابی نیست درحال حاضر مافیا‌های موسیقی تحمیل کننده موسیقی‌هایی هستند که خودشان به آن علاقه دارند و مردم را به آن‌ها عادت می‌دهند.
این خواننده درمورد برنامه‌های خود برای سال ۱۳۹۹ و انتشار آهنگ و آلبوم‌های جدید و کنسرت‌های خود در این سال بیان داشت: با این شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا برنامه هایم دچار تغییرات اساسی شده است، اما برای سال ۹۹ برنامه‌های خوب و کنسرت‌هایی را در پیش داریم و ترک آهنگ‌هایی را قرار است منتشر کنم و فکر می‌کنم کار‌های خوبی را آماده کردیم اگر مردم بپسندند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کدخبر: 974235، تاریخ انتشار: 4خرداد 1399، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
موسیقی غذای روح و روان هست.موسیقی می تواند انسان را افسرده و خموده و یا با نشاط و سرزنده کند.باید جوانان از مضامین افسرده و غمگین در اشعار و موسیقی فاصله بگیرند جامعه ما نیاز به شادی دارد.و راحت ترین راه آن از طریق موسیقی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین