پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
بنابر گفته معاون فنی و شهرسازی شهرداری لواسان قرار بود عملیات تخریب بخش غیرمجاز ویلای خانم شبنم نعمت‌زاده به سرعت انجام شود اما اکنون می بینیم که فقط چند تا آجر از نمای ساختمان را تخریب کرده اند حالا می توانیم این میزان تخریب از ویلای دختر وزیر سابق را با سرعت و جدیت تخریب خانه کپری آسیه پناهی مقایسه کنیم.

شعار سال:عزت‌اله چراغی سخنگو و معاون فنی و شهرسازی شهرداری لواسان در گفتگویی در تاریخ2 اردیبهشت98،در گفتگویی با فارس، درباره روند عملیات تخریب ویلای خانم شبنم نعمت‌زاده اظهار داشت: مالک پس از پایان مهلت قانونی از رأی صادره تمکین و عملیات تخریب را شروع کرده است.

چراغی گفته بود: عملیات تخریب بخش غیر مجاز ویلای خانم شبنم نعمت‌زاده با حضور مسئولین مربوطه مجدد آغاز شده است .وی درباره به وجود آمدن هرگونه وقف در طول مدت تخریب خاطرنشان کرده بود: هر زمان که عملیات تخریب متوقف شود شهرداری وارد عمل شده و ادامه تخریب را انجام می‌دهد.

اما حالا بعد از گذشت این مدت ویدئوی زیر را ببینید؛

این ویلای غیرقانونی شبنم نعمت‌زاده است که بعد از مدت‌ها هنوز سرجاشه و فقط چهارتا کارگر نمای گوشه ای از ساختمان را تخریب کردند!

تعداد بازدید : 35

مقایسه کنید با جدیتی که در تخریب خانه‌ی چند متری آسیه پناهیه صورت گرفت...

 برگرفته از فضای مجازی

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین