پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: گرفتن تست از همه کارمندان در دستور کار وزارت بهداشت نیست و انجام تست پی سی آر برای آغاز به کار کارکنان الزامی نیست.

شعار سال: فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام تست کرونا در برخی ادارات گفت: این موضوع در دستور کار وزارت بهداشت نیست و انجام تست پی سی آر برای آغاز به کار کارکنان الزامی نیست.
وی همچنین با توجه به بازگشایی‌هایی که صورت گرفته است ادامه داد: نظاران وزارت بهداشت به مشاغل پرخطر سرکشی می‌کنند و اگر تخلفی از آنان سربزند حتما رسیدگی‌های لازم را انجام خواهند داد.
فرهادی عنوان کرد: هموطنان باید بدانند با توجه به این که رستوران‌ها باز شدند پروتکل‌های بهداشتی حتما رعایت شود این برتکل‌ها به همه رستوران‌ها ابلاغ شده و تمام صنوف کد‌های مخصوص خودشان را از وزارت بهداشت دریافت می‌کنند.
وی اضافه کرد: مردم می‌توانند با پاسخ دهی به ۵ سوال و ارسال کد مکان مورد نظر مشخص کنند که آیا آن صنف یا رستوران برای جلوگیری از شیوع کرونا پروتکل‌ها رعایت کرده است یا خیر؟ که اگر میانگین جواب‌ها منفی باشد حتما مراجع قضایی وارد عمل می‌شوند و نسبت به پلمپ آن واحد اقدام خواهند کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، کد خبر:850336، تاریخ انتشار: 10خرداد 1399، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
باید این نوع تست همه جا مرسوم شه باید همه انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین