پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: امیدواریم در مدت باقیمانده از عمر دولت یازدهم مسئولان مشکلات مردم را به حداقل برسانند.
شعارسال: به نقل از ندای ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان، در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی، با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر اظهار کرد: امیدواریم در مدت باقیمانده از عمر دولت یازدهم مسئولان مشکلات مردم را به حداقل برسانند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر در خصوص منت گذاشتن بر احسان به مردم و مواظبت از خودنمایی در کارها و خلف وعده به مردم گفت: همه مدیران باید در خدمتگذاری رضایت خداوند را در نظر بگیرند.

وی افزود: امیدواریم وعده های رییس جمهور و هیات دولت که در سفر اخیر استانی در حوزه های مختلف داده شد عملیاتی گردد.

حجت الاسلام قریشی در ادامه گفت: برای سامان دهی وضعیت نابسامان بهداشت و درمان آذربایجان غربی و همچنین تکمیل پروژه راه آهن که هر دو در سفر اخیر دولت به استان مطرح شد درخواست حمایت داریم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر لزوم حمایت از بخش کشاورزی و ساماندهی این مساله ابراز داشت: امنیت غذایی مردم بسیار حائز اهمیت است و با توجه به شرایط استان نیازمند اختصاص مشوق های خاص در این حوزه هستیم.

امام جمعه ارومیه افزود: در مباحث فرهنگی نیز زیرساخت های این استان نیاز به توجه بیشتری دارد و به منظور مقابله با ناهنجاری ها باید حمایت های بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: اکنون سازمان تبلیغات این استان در رتبه سی ام کشوری قرار دارد و لذا نیازمند حمایت است.

با اندکی اضافت و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دنا، تاریخ انتشار: جمعه 15 مرداد 1395، کد خبر: 847525، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین