پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
شهردار مرند با اشاره به برنامه ریزی این نهاد در زمینه توسعه فرهنگ شهری ، از راه اندازی رادیو شهر مرند با همکاری شهرداری و صدا و سیما خبر داد.
شعارسال: مرتضی موحدنیا شهردار مرند روز پنجشنبه در نشست مشترک با مسئولین رادیویی صدا و سیما با اشاره به ضرورت راه اندازی رادیو شهر در مرند خاطر نشان کرد : شهرداری تمهیداتی برای راه اندازی رادیو شهر مرند در نظر گرفته شده است.

موحد نیا با اشاره به پیچیدگی های زندگی در عصر حاضر، افزایش انتظارات شهروندان و به تبع آن افزایش مشکلات شهر نشینی، اتاکید کرد : با توجه به مشکلات مطرح شده، ارتباط دو سویه بین شهروندان و مدیران شهری کمرنگ شده و شهروندان برای بیان معضلات شهری با محدودیت زمان مواجه هستند بر این اساس مدیریت شهری مرند در تلاش است تا در کمترین زمان بیشترین خدمت رسانی را انجام داده و از طریق وسایل ارتباطی به اهداف شهر و شهروندان جامه عمل بپوشاند.

وی تصریح کرد : شهرداری های برخی از شهرهای بزرگ کشور با همکاری صدا و سیما نسبت به این امر اقدام کرده و نتایج مطلوبی نیز به دست آورده اند و با توجه به ظرفیت های ویژه شهر مرند ما نیز می توانیم با نگاه به تجربیات به دست آمده در این شهرها از چنین فرصتی استفاده کنیم.

این مسئول با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از عملکرد مدیریت شهری، عنوان کرد : انتقال اخبار مدیریت شهری به بدنه جامعه این امید را به شهروندان می دهد که مشکلات آنها در حال پیگیری است و تلاش مدیران شهری فراهم کردن رفاه شهروندی و خدمت رسانی به آنان است.

مدیر کل سابق امور شهری و شورای های اسلامی استانداری آذربایجان شرقی افزود: ایجاد تعامل مدیران شهری با مردم از دیگر اهدافی است که می توان به آن به عنوان اقدامی هوشمند در رفع مشکلات شهروندی اشاره کرد و از آن بهره لازم در زمینه های مختلف خدمت رسانی را برد

با اندکی اضافت و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیار آذربایجان، تاریخ انتشار: دوشنبه 13 شهریور 1395، کد خبر: 26931، www.diyareazarbaijan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
امیدوارم این تلاش ها فایده ای داشته باشه و واقعا رادیو راه اندازی بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین