پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای اینکه از قافله سازمان‌ها و ادارات با نمای ساختمانی لوکس عقب نیفتد دست به کار شد.
شعار سال: استان کهگیلویه وبویراحمد در کشور به استانی کمتر توسعه یافته و دارای درصد بالای بیکاری مشهور است، با این وجود برخی مسئولان استان بی توجه به این مشکل بزرگ و البته فشار‌های اقتصادی که از تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشعت می‌گیرد و بدون توجه به برخی اولویت بندی‌ها دست به اقداماتی می‌زنند که همسو با تجمل گرایی است.

از این دست تجمل گرایی می‌توان به ساخت سردرب میلیونی دانشگاه دولتی یاسوج، نمای چند صد میلیونی ساختمان راهداری و حمل و نقل استان و همچنین نمای جدید بانک ملت جنب هفت تیر یاسوج اشاره کرد.

بنیاد مسکن استان برای اینکه از قافله تجمل گرایی عقب نماند اقدام به تغییر نمای ساختمان کرده است و همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است به لوکس‌ترین شکل ممکن نمای آن در حال تغییر است.
لوکس سازی در شرایط تحریمی به سبک بنیاد مسکن استان


موضوع لوکس سازی و یا بازسازی ساختمان‌های دولتی و ادارات استان مدتی است به یک پدیده عجیب و غریب تبدیل و حس رقابت بین مدیران برای انتخاب نمایی متفاوت باعث خلق نما‌هایی متفاوت در بین دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل شده است.

با این حال نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که در شرایط اقتصادی و نابسامان این روز‌ها آیا واقعا ضرورتی دارد که ساختمان ادارات و بانک‌ها با صرف هزینه گزاف از بیت المال تغییر کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1399، کد خبر: 158685، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین