پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات معاون سیاسی و امنیتی استاندار در خصوص دلایل عدم حضور در منطقه آتش سوزی کوه خائیز کهگیلویه پاسخ داد.
شعارسال:معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از منطقه آتش سوزی کوه خائیز شهرستان کهگیلویه به انتقاد شدید از عملکرد مدیرکل مدیریت بحران استان در خصوص آتش سوزی در این منطقه پرداخت و گفت: همه مردم اینجا حضور دارند اما طرف به این دل خوش کرده که مدیر بحران است نمی دانم جمهوری اسلامی چه کفاره ای بدهکار است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان  و در واکنش به اظهارات احد جمالی گفت: از روز گذشته به شدت مریض هستم چهار شبانه روز در آتش سوزی گچساران بوده ام و گرمازده شده ام یک روز مریض بوده ام اما چه برخوردی با من کرده اند.
 
وحید محمدی تبار بیان کرد: دو سال است که در برف و آتش و مصیبت می روم اما یک روز حالم بد بود ببینید چگونه صحبت کرده اند مگر چقدر توان و انرژی می توان داشت در تعطیلات عید فطر تا چهارشنبه شب در گچساران بودم ، چند روز بچه ام را ندیده ام، اما معاون سیاسی یک بار در محل آتش سوزی حاضر شد این طور درباره من صحبت می کند.
 
وی افزود: نیازی به واکنش نیست چرا که شاید معاون سیاسی در جریان نبوده است و یا اطلاعات غلط به وی داده اند.
 
محمدی تبار همچنین در پایان گفت: در حال پیگیری برای ارسال مختصات کوه خائیز دهدشت به وزارت دفاع برای اعزام بالگرد هستم.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری صبح زاگرس ،تاریخ انتشار:  9 خرداد 1399،کدخبر : 158661 ،www.sobhezagros.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین