پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
نخست مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح و قرارداد راه اندازی این مرکز اردیبهشت ماه سال گذشته با حمایت معاونت علمی و فناوری امضاء شد و امروز با پایان کار تجهیز این مرکز فعالیت خود را آغاز می‌کند. فاز نخست این مرکز در فضای ۶۰۰ متر مربع با استقرار ۱۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپی راه اندازی می‌شود. از ویژگی‌های این مرکز استقرار آن در فضای آموزشی و پیوستگی‌اش با دانشگاه است. پس ارتباط و تعامل دانشجویان و اساتید با کسب و کارها رونق می‌گیرد و به نوعی حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سومی و نوآور را شتاب می‌دهد.

شعار سال: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان وارد بیرجند شد. شتاب دادن به حرکت‌های فناورانه فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری در این سفر دنبال می‌شود. در همین راستا ستاری در نخستین بخش از سفر خود به دانشگاه بیرجند می‌رود و از نزدیک با فعالیت فناوران و محققان این مرکز آشنا می‌شود.


همچنین در این سفر فاز نخست مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح و قرارداد راه اندازی این مرکز اردیبهشت ماه سال گذشته با حمایت معاونت علمی و فناوری امضاء شد و امروز با پایان کار تجهیز این مرکز فعالیت خود را آغاز می‌کند. فاز نخست این مرکز در فضای ۶۰۰ متر مربع با استقرار ۱۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپی راه اندازی می‌شود. از ویژگی‌های این مرکز استقرار آن در فضای آموزشی و پیوستگی‌اش با دانشگاه است. پس ارتباط و تعامل دانشجویان و اساتید با کسب و کارها رونق می‌گیرد و به نوعی حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سومی و نوآور را شتاب می‌دهد.

افتتاح مراکز رشد فردوس و طبس

افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان فردوس اتفاق دیگری است که در این سفر می‌افتد تا از ظرفیت نیروی انسانی بهره مناسبی برده شود. این مرکز با حمایت‌های معاونت علمی و فناوری تجهیز شده اس و بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان و هسته فناور در آن می‌توانند مستقر شوند. ستاری از طریق ویدئو کنفرانس این مرکز را افتتاح می‌کند.


همچنین در این سفر این بهره برداری از ساختمان جدید مرکز نوآوری طبس نیز انجام می‌شود و با استقرار چند شرکت فناور این مرکز فعالیت خود را آغاز می‌کند تا در گام‌های بعدی تجهیز کامل آن انجام شود. این افتتاح نیز به صورت ویدئو کنفرانس توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهوری انجام می‌شود.


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر خود به استان خراسان جنوبی به پارک علم و فناوری این استان می‌رود و از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه شرکت‌های مستقر در پار بازید می‌کند. پس از آن نیز مراسم بهره برداری صندوق پژوهش و فناوری استان مستقر در پارک علم و فناوری برگزار می‌شود. این صندوق وظیفه حمایت از فناوران و نوآوران را دارد.


پس از آن معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از مرکز رشد و تیم‌های مستقر در دانشگاه آزاد بیرجند به عنوان بخشی دیگر از بازیگران و فعالان زیست بوم استان بازدید می‌کند. بازدید از تیم‌های فناور دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه اطلاع‌رسانی دولت ،تاریخ انتشار:12خرداد1399،کد خبر:340152،www.dolat.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
دانشگاه صنعتي بيرجند ميتونه يكي از بهترين دانشگاه هاي ايران باشه اما اونطوري كه بايد بهش رسيدگي نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین