پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
به تعبیر برخی از کارشناسان، در برخی از برنامه‌های پخش شده از شبکه سوم سیما، شاهد سنت شکنی‌ها و گذر از خطوطی هستیم که قبلا، برخی از افراد به کمتر از آن‌ها، مورد بازخواست قرار گرفته اند. حال سوال این است که توانایی شبکه سوم و مدیریت آن در پخش برخی از صحنه ها، ناشی از زور آقای رئیس است یا بی خیال شدگی صدا و سیما. منتظر انعکاس توضیحات هستیم.

شعار سال: برخی معتقدند که امثال آقای علی فروغی بواسطه ارتباطات خاص، پشت مهمترین صندلی‌های رسانه‌ای کشور نشسته اند و برای کسب موفقیت‌های احتمالی، نیاز دارند خود را بواسطه خط شکنی‌های مهندسی شده، اثبات کنند؛ لذا برخی از خط قرمز‌های مرسوم صداوسیما را می‌شکنند. بعنوان نمونه، چون پشتشان گرم است؛ اگر لازم بدانند، رقص دختران (چیر لیدری) با حجاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند. تا نشان دهند مدیر متحجری نیستند.
شاید یک صدم این تصاویر در دوره مدیریت غیر از این آقایان پخش می‌شد؛ در شرایط کرونا نماز جمعه اضطراری برگزار می‌کردند تا کفن بپوشند و اسلام را نجات دهند.

به یاد بیاورید حکایت حضور مشایی در یک مجلسی در ترکیه را، یا در پناه گرفتن و هم دردی غیر مترقبه با مادر هفتاد و چند ساله چاوز را و یا همین اواخر بلوای برنامه‌ای که در برج میلاد با حضور چند دختر ۸ یا 9ساله در حضور نجفی شهردار سابق برگزار شد.
برای تنویر افکار عمومی و ممانعت از سوء برداشت‌ها، درخواست می‌کنیم، آقای فروغی یا روابط عمومی شبکه سه، مسئله را برایمان روشن‌تر کنند.

تعداد بازدید : 42

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین