پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با ابزار خشنودی از فعالیت بنادر گفت: خوشبختانه ارائه خدمات تخصصی دریایی و بندری به خوبی انجام می شود.
شعار سال: بهروز آقایی گفت: خطوط کشتیرانی و صاحبان کالا که اقدام به جابه‌جایی کالا از طریق بندر چابهار می‌نمایند، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات منطقه آزاد در ترخیص کالا‌های تجاری، مشمول تخفیف‌های ویژه در تعرفه‌های دریایی و بندری وارده بر کالا و کشتی نیز می‌شوند که موجب کاهش هزینه تمام شده واردات، صادرات و ترانزیت کالا خواهد شد.
وی ادامه داد: این تخفیفات شامل عوارض و هزینه‌های وارده بر کشتی، هزینه‌های انبارداری و باربری کالا است.
به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر بستر مناسب بهره گیری تجار و صاحبان کالا از مزایای قانون تبدیل بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به منطقه آزاد فراهم شده است؛ لذا مسئولان این ادارۀ کل و منطقه آزاد در حال ایجاد فرآیندی برای هم‌افزایی و تقریب بیشتر در افزایش بهره گیری ذی‌نفعان از این مزایا هستند. مطمئناً هدف مشترک کلیه مدیران تسهیل و تسریع جریان ورود خروج کالا، کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری و از همه مهمتر رضایتمندی مشتریان و ذی‌نفعان بندری و اقتصادی خواهد بود که برآیند کلیه بستر‌های نرم افزاری، فرآیندی و سخت‌افزاری توسعه منطقه و بهره‌مندی مردم از امکانات موجود خواهد بود لذا هیچ اختلافی در حاکمیت و اجرای امور تخصصی وجود ندارد.
آقایی تصریح کرد: میانگین تخفیف ۷۰ درصدی در کلیۀ ردیف‌های حقوق و عوارض بندری وارد بر کشتی‌های کانتینری در صورت ایجاد خط منظم کشتیرانی، تخفیف حداقل ۳۰ درصد در هزینه‌های تخلیه و بارگیری کانتینر (THC) نسبت به سایر بنادر جنوبی کشور از جمله مزایای انتخاب این بندر برای صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی است.
وی اذعان کرد: تخفیف ۷۵ درصدی در انبارداری کانتینر‌های وارداتی و ۸۵ درصد در انبارداری کانتینر‌های صادراتی، تخفیف ۳۰ درصدی در هزینه باربری و انبارداری وارده بر کالا‌های غیر‌کانتینری نسبت به سایر بنادر کشور از دیگر مزایای این بندر استراتژیک است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مانا، کد خبر: ۸۶۷۸۱، تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین