پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با حمایت از فعالیت سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی حضور یک طرفه نماینده شهرداری تهران در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که با موضوع واگذاری املاک در پایتخت برگزار شد را تداعی کننده یک «رپورتاژ آگهی» دانست.

شعار سال: رحمت‌الله حافظی در دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: شب گذشته بر خلاف تاکید دادستان کل کشور که به رسانه‌ها تذکر داده بود از انتشار هر گونه خبر تا تعیین نتیجه بررسی‌ها در مورد واگذاری املاک شهرداری خودداری کنند گفت‌وگوی ویژه خبری در کمال تعجب و در قالب حضور یک طرفه نماینده شهرداری به نحوی اجرا شد که تداعی کننده یک رپورتاژ آگهی بود.

وی با بیان اینکه با وجود تماس با دو نفر از مدیران ارشد صدا و سیما امکان ورود تلفنی به این برنامه حاصل نشد، تاکید کرد: خطاب به صدا و سیما اعلام می‌کنم دوران انحصار خبری به سر آمده است و چه بخواهیم چه نخواهیم شبکه‌های اجتماعی و سایر خبرگزاری‌ها رقبای جدی شما هستند. با این رفتارها باقی‌مانده اعتماد عمومی به رسانه ملی را مخدوش نکنید. یادآوری می‌کنم حسب نظر امام (ره) باید مسئولان خودشان را فدای نظام کنند نه اینکه نظام را فدای افراد خاص کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران اضافه کرد: نکته دوم اینکه در این گفت‌وگو که یک‌طرفه بود در اصل گفت‌وگویی در کار نبود بلکه نماینده شهرداری اعلام کرد انضباط مالی در شهرداری افزایش یافته و حسابرس هر سال اعلام می‌کند که امسال بهتر از پارسال است. این جمله برای بنده که شاهد عملکرد سه سال گذشته شهرداری بودم تعجب برانگیز است.

حافظی ادامه داد: گزارش صورت‌های مالی تلفیقی سنواتی چکیده و عصاره و کارنامه فعالیت‌های مالی شهرداری است آخرین گزارش تلفیقی بررسی شده در صحن شورا مربوط به سال 90 است که در مقایسه با گزارش سال 89 دو رتبه تنزل داشته و از مشروط به غیر قابل اظهار نظر رسیده است.

وی در مورد واگذاری املاک خاص در شهرداری تهران نیز گفت: وقتی شما ملکی را به تعاونی تحویل می‌دهید متعلق به تمام اعضای تعاونی خواهد بود و نمی‌توانید تعاملی را مستمسکی برای تحویل املاک به مدیران ارشد قرار دهید.

وی خاطر نشان کرد: نکته آخر اینکه درخواست می‌کنم متولیان امر به سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی به چشم ابزارهای مقابله با فساد و معابری برای توسعه و مشارکت مردم در شناسایی و رصد انحرافات بنگرند و با حوزه قهریه با آنان برخورد نکنند. این رسانه‌ها را تهدید تلقی نکنید از متولیان می‌خواهیم با هوشمندی این جریان‌های اجتماعی را به فرصت تبدیل کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395، کد مطلب: 138858:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین