پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به دنبال عدم پرداخت 7 ماه از حقوق کارگران و کارمندان شهرداری نالوس، کارکنان این شهرداری با دست کشیدن از کار مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

شعار سال: امروز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه، کارگران و کارمندان شهرداری نالوس در اعتراض به عدم پرداخت حقوق 7 ماهه دست از کار کشیده و مقابل ساختمان شهرداری این شهر تجمع کردند.

یکی از کارمندان تجمع کننده گفت: 7 ماه است شهرداری نالوس به دلیل مشکلات مالی از پرداخت حقوق کارگران و کارمندان خود ناتوان است.

وی افزود: عدم پرداخت حقوق به مدت 7 ماه باعث شده اغلب کارمندان و تمام کارگران شهرداری با مشکلات گسترده ای در جهت تامین معیشت خود و خانواده شان روبرو شوند.

این کارمند شهرداری نالوس اظهار کرد: متاسفانه مدیریت نادرست و نداشتن منبع درآمدی برای شهرداری نالوس منجر به ایجاد مشکلات زیادی مانند ناتوانی در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری شده است.

تجمع کارکنان شهرداری نالوس تا زمان درج این خبر همچنان ادامه دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شنوباس، تاریخ انتشار 6 اردیبهشت 95 ، کد مطلب: 254217:www.shnobas.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
این همه عوارض ساخت و ساز و درآمد شهرداری کجا رفت؟ بسیار جای تاسف دارد.م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین