پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
رئیس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: خرید تضمینی گندم در تایباد در ۲پیش بینی خرید بیش از ۲۶ هزار تن محصول گندم در تایبادمرکز انجام می‌شود که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۶ هزار تُن محصول گندم از کشاورزان این منطقه خریداری شود.
شعارسال: رئیس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: خرید تضمینی گندم در تایباد در ۲پیش بینی خرید بیش از ۲۶ هزار تن محصول گندم در تایبادمرکز انجام می‌شود که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۶ هزار تُن محصول گندم از کشاورزان این منطقه خریداری شود.

باقر خدادادی افزود: سالانه بیش از ۲۲هزار تن گندم در این شهرستان مورد نیاز است که در صورت نیاز بیشتر به این محصول از شهرستان‌های همجوار تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو گندم معمولی ۲۵ هزار ریال است گفت: شهرستان تایباد با سطح زیر کشت ۱۳ هزار هکتار گندم و جو به عنوان یکی از قطب‌های کشت غلات در استان خراسان رضوی محسوب می‌شود.

خدادادی با اشاره به تولید ۱۷ هزار تُن جو در این شهرستان افزود: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰هزار تن گندم از ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار مزارع تایباد برداشت شود.

وی گفت: در سال زراعی جاری با هدف تولید محصول بهتر و افزایش راندمان غلات بیش از هزار تن انواع بذر‌های گواهی شده بین کشاورزان این شهرستان توزیع شد و برای سومین سال متوالی بیش از سه هزار و ۴۰۰ هکتار از مزارع گندم تایباد به روش مکانیزه کشت شد.

شهرستان تایباد با ۴۳ هزار هکتار کشتزار بیش از هفت هزار بهره بردار در بخش کشاورزی دارد.

سالانه بیش از ۳۰نوع محصول زراعی و ۲۵نوع محصول باغی در این شهرستان تولید می‌شود.

شهرستان ۱۲۰هزار نفری تایباد در ۲۲۵کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، کد خبر:۲۷۳۸۳۰۰، تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
با اين پتانسيلي كه ما در توليد گندم داريد اگر كشور هاي خارجي بدونن ما داريم وارد هم ميكنيم خندشون ميگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین