پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
فقط روز و شب خدا رو شاکرم که این شهر مظلوم من اگر همین موقعیت استراتژیک رو هم نداشت همانند یک روستای بزرگ می ماند.

شعار سال: در روزهای گذشته سه عضو هیئت دولت شامل نوبخت و مولاوردی معاونین رئیس جمهور و قاضی زاده وزیر بهداشت در سفری به آذربایجان غربی، به شمال استان و به ویژه شهرستان خوی سفر کرده و مسائل و مشکلات را بررسی کردند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، حضور در شهرستان خوی و بازدید از تعدادی از پروژه های عمرانی این شهرستان، بازدید از دریاچه ارومیه، شرکت در جلسه شورای اداری استان و شرکت در جلسه بررسی مسائل توسعه استان از جمله برنامه های سفر دکتر نوبخت به آذربایجان غربی بود.

اما سهیم نبودن میاندوآب از این سفر به عنوان شاهراه ارتباطی سه استان و مهم ترین شهر در جنوب آذربایجان غربی، سبب شد تا یک میاندوآبی با نگارش دلنوشته ای، از مظلومیت این شهر سخن بگوید که در زیر آن را می خوانید.

"سلام زرین خبر خوبم - دیروز داشتم تو وبگردی خبرعزیمت آقایان نوبخت معاون رئیس جمهور و هاشمی وزیر بهداشت و درمان و همچنین خانم مولاوردی رو به استان آذربایجان غربی آن هم برای پیگیری نتایج سفر دو ماه پیش آقای رئیس جمهور محترم می خوندم که تو خبر آمده بود مستقیم به شهرستان خوی و تخصیص بودجه در زمینه بهداشت و سلامت و تکمیل طرح نیمه تمام بیمارستان آیت الله خویی عزیمت کرده بودند.

اما سخن بنده به تایید حرف هموطن عزیزمان که آن موقع اشاره کرده بود سهم شهرعزیز و مظلوم من میاندوآب از این سفر چی بود؟ است.

از دست مسئولین بی تفاوت شهر ما، درست است شهر خوی معاونی مثل خانم شهین دخت مولاوردی در امور بانوان دارد که پیگیر مطالباتشون است اما چه کسی به جد پیگیر مطالبات شهر بوده است؟

نمایندگان کدوم دلش به شهر می سوزد مگر باند و جناح، اجازه پیشرفت برای شهر مظلومم می دهد؟

زرین خبر، دوست خوب من، تو خود بهتر از همه میدانی این شهر من بزرگوارانی مثل شهید باکری ها پرورش داده است چرا از مسئولین باز خواست نمی کنید که طرحی مثل پتروشیمی به کجا کشیده است؟

آیا این همه وقت کافی نیست، واقعا از نظر رتبه دانشگاهی در کجای منطقه هستیم؟ متاسفانه رئیس دانشگاه که گزارش می دهد اظهار می نماید بزرگترین دانشگاه آزاد در منطقه حتی در شمال غرب هستیم، آیا واقعا اینطور است؟افسوس و هزاران افسوس دیگر.

فقط روز و شب خدا رو شاکرم که این شهر مظلوم من اگر همین موقعیت استراتژیک رو هم نداشت همانند یک روستای بزرگ می ماند.

در خاتمه یک خواهشی از شما دوستان بزرگوارم دارم که به عنوان یک شهروند و به عنوان یک مسئول، تا مطالبات شهر را از مسئولین طلب کنند.

ان شالله همیشه موفق و سلامت باشید."

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهرستان میاندوآب (زرین خبر)، تاریخ انتشار 16مرداد 95 ، کد مطلب: 261138:www.zarinkhabar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
تمام ایران همین وضعیف را دارد و متاسفانه مسئولین ما فقط به فکر خودشان هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین