پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
آقای استاندار و معاونین محترم! دیگر با این وضعیت موجود در ادارات نمی‌شود عینک خوش‌بینی را بر چشمان نگاه داشت.

شعار سال: دیگر کار از کار گذشته و نمی‌توان همینطور دست روی دست گذاشت و منتظر عواقب این بیت‌المال‌خواری بود.

گویا هیچ‌کسی نه قصدی برای عمل دارد و نه توجهی به تذکرات رهبری و بزرگان نظام دارد. همه دنبال منافع خودشان و حزبشان هستند. بس است دیگر، لطفا!

اگر آقای استاندار و معاونین و مسئولین مربوطه تنها یک گذر کوتاه در خیابان‌ها و البته تفرجگاه‌های حاشیه شهرها داشته باشند به‌راحتی و در کمال دلخوشی و مسرت می‌بینند که خودروهای پلاک قرمز و اداری حامل خانواده های دولتی معزز و محترم در حال گشت و گذار در این اماکن هستند!

گویی برخی ها با وضعیت ناگوار حقوق‌های خود(!!!) دیگر توانی برای خرید خودروی پراید را ندارند و مجبورند با همین خودروهای پلاک قرمز به گردش خانوادگی عصرگاهی و شبانگاهی خود بپردازند!

به راستی که دیگر زمان برخورد جدی با این مدیران بزرگوار رسیده که هر حرف و سخنی را به شوخی می‌بینند و خود را مبرا از هرگونه توبیخ و تذکر می‌دانند چراکه استاندار و معاونین وی نظارتی بر نحوه شهرگردی آن‌ها ندارند!

روی سخنمان با استاندار عزیزمان به‌عنوان عالی‌ترین مقام دولتی در آذربایجان‌غربی است نه شخص دیگر!

آقای استاندار! لطفا در این ماه‌های پایانی عمر دولت تدبیر و امید(شاید در دوره نخست و شاید همیشه) یک نیم‌نگاهی به وضعیت استفاده زیردستان بزرگوارتان از خودروهای پلاک قرمز و دیگر ابزار و ماشین‌آلات اداری داشته باشید تا شاید کم‌کاری‌های گذشته در این خصوص تا حدودی هرچند اندک جبران شود!

آقای سعادت! گویا خاطرتان نیست که مقام معظم رهبری همین چند ماه پیش در تذکری به دولت محترم که شما مقام عالی آن در استان هستید تاکید داشتند که استفاده از اموال دولتی در امورات شخصی چه حکمی دارد؟!

ریاست محترم شورای اداری استان! شاید برای شما بیش از هر شخصی نمایان باشد که گردش خودروهای پلاک قرمز در سطح شهر و بدتر از آن در سطح تفرجگاه‌های گردشگری اطراف شهرها تا چه حد موجب نگاه منفی مردم به عملکرد دولت می‌شود و دلیلی برای مخالفت با عملکرد هرچند ضعیف ادارات دولتی در استان است؟!

و بالاخره آخرین سخن با شما بزرگوار! شما که پرونده کاریتان پر از مسئولیت های خطیر و بزرگ است. شما که پس از چندین سال بار دیگر در این استان بر منصب استانداری نشسته‌اید! لطفا نگذارید مردم آن خاطراتی که از شما در دوره قبلی استانداریتان دارد را فراموش کرده و خاطرات این روزهای تلخ را جایگزین آن کنند.

حال دیگر نه حرفی برای گفتن داریم و نه انتقادی از متخلفان محترم! فقط لطفا به آن‌هایی که پلاک قرمزند(!!!) بفرمایید حداقل مبلغ آن بنزین و هزینه‌های اضافی که دولت بخاطر گردش خانوادگی این عزیزات متحمل می‌شود را برای یک‌بار هم که شده به حساب دولت ننویسند و اجازه دهند حداقل برای مدتی کوتاه مخارج شخصی و خانوادگی آن‌ها بر دوش دولت محترم نباشد.

پ.ن: به امید آن‌که استاندار محترم و معاونین عزیزشان بعنوان پیگیری‌کنندگان طرح‌های مختلف و مدیران‌کل و مسئولین و دیگر کارکنان پلاک قرمز سوار از دست ما ناراحت نشوند!

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، تاریخ انتشار 17 شهریور 95 ، کد مطلب: 263004:www.uromnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
فساد اداری زیاد شده بجای اینکه به کار ارباب رجوع رسیدگی کنند معلوم نیس چیکارا میکنن خدانکنه کارون گیر یه اداره باشه آنقدر آدم اذیت میکنن آدم توبه میکنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین