پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
علی بابایی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قانون اساسی تاکید دارد که نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزاد هستند مگر این که مخل مبانی باشند، اما طرح و برنامه‌ای برای امنیت خبرنگاران و ایجاد بستر فضای امن برای آن‌ها از سوی وزیر ارشاد ارائه نشده است.
شعار سال: علی بابایی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در اخطاری مستند به اصل ۲۴ قانون اساسی اظهار کرد: قانون اساسی تاکید دارد که نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزاد هستند مگر این که مخل مبانی باشند، اما طرح و برنامه‌ای برای امنیت خبرنگاران و ایجاد بستر فضای امن برای آن‌ها از سوی وزیر ارشاد ارائه نشده است.



وی افزود: خواهش ما این است حتما به این مهم توجه شود. اگر ما به نمایندگان افکار عمومی توجه نکنیم به عنوان نماینده مجلس نمی‌توانیم رسالت خود را انجام دهیم.



محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار گفت: انشاءالله آقای صالحی به این موضوع توجه خواهد کرد و نشریات و مطبوعات نیز از حقوق خود برخوردار خواهند شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1399 ، کدخبر: 412014 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین