پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
محمودرضا مرادی گفت: تعداد تست‌های کرونا در استان نیز افزایش پیدا کرده و به زودی تعداد این تست‌ها تا1200 نمونه در روز نیز خواهد رسید و اکنون مراجعه مردم جهت انجام تست بسیار زیاد است و 2000 نمونه گرفته شده در نوبت آزمایش وجود دارد

شعار سال: محمودرضا مرادی امروز در ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا اظهار داشت: به دلیل افزایش حجم نمونه های گرفته شده از بیماران و نیاز به انجام آزمایشات مربوط به این تست ها، روزهای چهارشنبه وجمعه این هفته 28 و 30 خرداد ماه، نمونه گیری تست پی سی آر از بیماران سرپایی در مراکز 16 ساعته انجام نخواهد شد.

وی عنوان کرد: تعداد تست‌های کرونا در استان نیز افزایش پیدا کرده و به زودی تعداد این تست‌ها تا1200 نمونه در روز نیز خواهد رسید و اکنون مراجعه مردم جهت انجام تست بسیار زیاد است و 2000 نمونه گرفته شده در نوبت آزمایش وجود دارد.

مرادی گفت: باتوجه استمرار شیب صعودی مبتلایان کرونا در استان در حال حاضر به طور متوسط روزانه 80 تا 90 مورد بستری جدید کرونا داریم و استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

وی افزود: مدت بستری هر بیمار پنج تا شش روز است و اگر این آمار روزانه افزایش پیدا کند، با افزایش موارد بستری مواجه خواهیم شد.

مرادی عنوان کرد: بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت، در حال حاضر 3.37 نفر بستری کرونا به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت در استان داریم که بالا رفتن این شاخص از عدد سه به معنای قرارگیری در وضعیت "قرمز" کرونا است.

وی گفت: با توجه به اشغال 100 درصدی تخت های در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی در دو بیمارستان فارابی و گلستان به منظور پاسخگویی به این بیماران 40 تخت نیز در بیمارستان امام حسین(ع) و 12 تخت ICU در بیمارستان طالقانی جهت بستری بیماران کرونایی آماده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: همچنین بخش‌هایی در بیمارستانهای شهدا، 520 ارتش و نیروی انتظامی برای بستری بیماران کرونایی در حال آماده سازی است.

مرادی گفت: جذب نیرو جهت تقویت کادر درمان استان صورت گرفته و در حال حاضر 150 پرستار با گزینش مشروط وارد سیستم شده‌اند و فراخوان ویژه جهت جذب پزشک عمومی داده شده است.

وی عنوان کرد: از نیروهای مسلح هم درخواست داریم تا بخش درمان آنها جهت جذب متخصص داخلی، بیهوشی و عفونی همکاری کرده و از استانهای دیگر جذب نیرو داشته باشند.

مرادی گفت: در سه روز پایانی هفته با توجه به تعطیلی افزایش سفر بویژه به مناطق خوش آب و هوای استان تشدید می شود و نیاز است ستاد کرونای استان در زمینه کنترل این وضعیت تصمیماتی داشته باشد.

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 27 خرداد    99، کد خبر:2287654،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
واقعا شهري . استاني در ايران هست كه در كرو.نا وضعيت قرمز نداشته باشه؟ مردم اتفاقا در كرمانشاه دارن خوب رعايت ميكنن اما اونطور كه بايد جواب اين رعايت هارو نگرفتيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین