پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
محمدصادق معتمدیان گفت: اغلب کشورها پس از پشت سر گذاشتن سیاست های سختِ قرنطینه ای، به این جمع ‌بندی رسیدند که چاره‌ای جز از سرگیری فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی، معنوی و... نیست و در کشور ما نیز همین سیاست دنبال شد.

شعار سال:محمدصادق معتمدیان  در جلسه ستاد استانی کرونا بر توجه جدی عموم مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکیدکرد و اظهار داشت: متاسفانه در 15 روز گذشته، تعداد آزمایشات مثبت، ابتلای بیماران حاد تنفسی و میزان بستری افزایش قابل توجه و نگران‌کننده‌ای داشته است.

وی با اشاره به سیاست‌های ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: اغلب کشورها پس از پشت سر گذاشتن سیاست های سختِ قرنطینه ای، به این جمع ‌بندی رسیدند که چاره‌ای جز از سرگیری فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی، معنوی و... نیست و در کشور ما نیز همین سیاست دنبال شد.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر مردم ضوابط بهداشتی را نادیده بگیرند، با هیچ دستور العمل و بخشنامه ای نمی توان بیماری را کنترل کرد.

معتمدیان افزود: دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهداشت و درمان استان، باید در قالب کمیته رصد و پایش به طور روزانه شرایط نقاط مختلف استان را ارزیابی کرده و نسبت به شناسایی کانون های بحران اقدام تا تصمیمات، متناسب با آسیب‌ها باشد.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی باید به موقع و از طریق سخنگو ستاد و دانشگاه علوم پزشکی با تولید محتوای جدید و به روز، در کنار کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و صدا و سیما نسبت به اقناع مردم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مجدانه عمل کنند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: متاسفانه تصور اغلب مردم این است که شرایط عادی شده و این موضوع، مسئولیتِ کارشناسان و متخصصین را در آگاهی بخشی و توجیه مردم سنگین‌تر می‌کند.

 معتمدیان با تشریح آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا یادآور شد: از 15 شهریور فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت آموزش مجازی و حقیقی آغاز و تعطیلی روز پنج شنبه مدارس نیز حذف خواهد شد.

 وی افزود: تاکید بر کلاس خلوت و خوابگاه خلوت است و اولویت این است که دانشجو در شهر خودش نسبت به تحصیل و گذراندن دروس اقدام کند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: مهم ترین کانون های ابتلا، تالارها، مراسم جشن و محافل خانوادگی در شهر و روستاها است و از ائمه جمعه، روحانیون، صدا و سیما، بخشداران و دهیاران انتظار داریم نسبت به آگاه ‌سازی جامعه، تلاش بیشتری صورت گیرد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار:  1 تیر 1399،کدخبر:2290686،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
كل كشور درگير اين بيماري شده و هيچ راهي هم براي برون رفت ازش جز صبر وجود نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین