پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۰۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
عبدالجواد پارسافر گفت:اگر کارشناسان مورد تأیید دستگاه قضایی تأیید کنند فعالیت معدن بوکسیت تاش منجر به آلودگی آب و وارد شدن آسیب به سلامت مردم می شود، دادستان به عنوان مدعی العموم از فعالیت آن جلوگیری می کند.

شعار سال:عبدالجواد پارسافر در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه در دادگستری شاهرود برگزار شد، افزود: اگر کارشناسان مورد تأیید دستگاه قضایی تأیید کنند فعالیت معدن بوکسیت تاش منجر به آلودگی آب و وارد شدن آسیب به سلامت مردم می شود، دادستان به عنوان مدعی العموم از فعالیت آن جلوگیری می کند.

وی در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره ورود دادستانی به موضوع فعالیت معدن بوکسیت تاش ابراز کرد: در یک سال و ۲ ماه گذشته فقط در روزنامه ها و فضای مجازی چنین ادعایی درباره معدن بوکسیت مطرح می شود و هیچ مستند قابل قبولی مطرح نیست.
وی افزود: به جز حوزه مواد مخدر و دادگاه انقلاب، همه جرایم عمومی بخش بسطام مانند تخریب محیط زیست مربوط به حوزه قضایی این بخش است. 
دادستان شاهرود ادامه داد: اگر طبق نظر کارشناسی مشخص شود تخریب در حد آسیب به محیط زیست است، باید رییس اداره حفاظت محیط زیست علیه معدن اعلام جرم کند.

یکم تا هفتم تیر به مناسبت شهادت شهید بهشتی به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می متالز ، تاریخ انتشار: 2 تیر ۱۳۹۹، کد خبر:113429،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
برای هر سرمایه ای مطمئن باشید در هرکجای جهان هم باشید باید هزینه دیکری در مقطع دیکری بدهید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
وقتی استان رو برای سرمایه های خودشون دارن به فنا میدن نباید جلوشون رو بگیرن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین