پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
انتقال، پذیرش و دفن اموات در شرایط کرونایی در کل کشور ، تابع قواعد و پروتکل های تعریف شده است. اما گویا در آرامستان بهشت محمدی سنندج ، خبرهای دیگری است. خبرهایی که باعث نارضایتی شهروندان شده است. وفق قانون به شهردار محترم سنندج ، 10 روز کاری فرصت پاسخگویی می دهیم. بعد از اتمام فرصت، بشکل خاص و از دو منظر رسانه ای و حقوقی، به موضوع ورود خواهد شد. آرزومندیم که مسئله با مسالمت حل و فصل گردد.

شعار سال : کلیپی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که در ان ادعا شده ، متناسب با موج گسترش ویروس کرونا موج ناکارآمدی نیز بشدت در ارکان آرامستان بهشت محمدی سنندج در حال گسترش است. این کلیپ، متاسفانه توسط برخی از رسانه های معاند نیز مورد سو استفاده قرار گرفته است.
عنوان شده ، در جایی که لازم است بیشترین نکات ایمنی و بهداشتی رعایت شود شاهد هستیم که کمترین توجه به کلیه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.متوفیان با آمبولانس هایی حمل می شوند که به هیچ عنوان ضد عفونی نمی شوند . بستگان درجه یک متوفی را جهت تشکیل پرونده و صدور مجوز دفن به بخش اداری می فرستند .جنازه دوباره توسط بستگانش به سردخانه انتقال یافته تا در نوبت غسالخانه قرار گیرد . در تمام این مراحل، بایستی توجه شود که جنازه ای با جنازه دیگر عوض نشود! تراکم جنازه ها و کمبودها در سردخانه موجب شده که تعدادی از جنازه ها در یخچال ها جای نگیرد و در کف سردخانه چیده شود.
هیچ وسیله ای برای انتقال جنازه به محل قبر وجود ندارد و باز هم بستگان ناچار هستند جنازه را بر روی دوش های خسته خود تا محل قبر حمل کنند.
آقای شهردار عزیز، ضمن تشکر از کلیه زحمات شما و همکاران محترم در آرامستان بهشت محمدی سنندج، در صورت اطلاع از این داستان و کم توجهی حضرتعالی، شایسته است سریعا استعفای خود را تقدیم شورا کنید. در صورت وقوع اهمال های احتمالی، الزاما با قید فوریت دستور پیگیری و رفع مشکل را بدهید.
شهروندان محترم استان کردستان ، ولی نعمت های این انقلاب محسوب می شوند. غیور مردانی که به شیوه خدمات رسانی ، به هر دلیل ممکن ، شایسته آنها نبوده و نیست.
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، منتظر انعکاس اخبار خوب و گزارشات مربوط به حل این مشکل در شهر سنندج است. 

تعداد بازدید : 16

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین