پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
معاون اول رئیس جمهور در دستوری به استاندار تهران خواستار رسیدگی فوری به آسیب دیدگان و بررسی علل وقوع حادثه آتش‌سوزی مرکز درمانی تجریش شد.
شعار سال: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی حادثه تلخ انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی «سینا اطهر» تهران که منجر به جان باختن ۱۹ تن و مصدومیت ۲۲ نفر دیگر از هموطنان عزیزمان شد را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران که منجر به جان باختن ۱۹ تن و مصدومیت ۲۲ نفر دیگر از هموطنان عزیزمان شد را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده‌های دغدار صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

از مسئولان ذی‌ربط به ویژه استاندار محترم تهران می‌خواهم تا ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست حوادث تلخ جلوگیری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 10 تیر 1399، کد خبر: 499106، www.ana.press

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین