پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
باگذشت حدود ۹ سال از احداث سال ورزشی در روستای بادمگان علیا بخش پاتاوه شهرستان دنا، جوانان این روستا فقط از محوطه بیرون این سالن ورزش استفاده می کنند.

شعار سال:باگذشت حدود ۹ سال از احداث سال ورزشی در روستای بادمگان علیا بخش پاتاوه شهرستان دنا، جوانان این روستا  فقط از محوطه بیرون این سالن ورزش استفاده می کنند.

 

سالن ورزشی روستای بارمگان علیا شهرستان دنا که مخصوص هندبال بوده و دارای وفضای کوچک است درسال ۹۲ گلندزنی شد و ۲پیمانکار عوض کرد تا سرانجام به پایان رسید.
 
در حال حاضر  ۸الا۹سال است این سالن بدون گازکشی بر روی جوانان روستا بسته مانده، هرچند مشکل برق سالن باپیگری شورا و دهیار و همکاری شرکت برق استان رفع شد ولی همچنان این سالن غیرقابل استفاده است.
 
 
 
برخی از جوانان این روستا دارای مقام ها کشوری استانی در رشته های مختلف ورزش اند و رتبه های برتر را کسب کرده اند که مجبور هستند برای ادامه تمرینات خود به روستاهای مجاور مراجعه کنند که خود باعث بروز خطرات و مشلات فراوان است.
 
 جوانان روستای بارمگان بخاطر بسته بودن سالن ورزشی خود مجبور هستند به روستای بن زرد علیا، چناربرم، شهرپاتاوه وروستای توتنده با تحمل هزینه های مختلف سفر کنند.
 
 
پایه گذار دهیار روستای بادمگان گفته است: طی چند جلسه ملاقات مدیرکل ورزش و جوانان استان وعده داده شد که در ۲۲بهمن افتاح شود اما اکنون چندین ۲۲ بهمن گذشته و خبری از رفع مشکلات این سالن ورزشی نیست. 
 
 
اکنون این سالن ورزشی در استانه ۹ سالگی و فرسوده شدن است و همچنان بلااستفاده مانده است و جوانان روستا همچنان منتظر تحقق وعده های مسسولان هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 11تیر 1399 ، کدخبر: 160256  ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین