پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به نامه وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد که مصمم است تا با همکاری همه طرف‌های ذینفع برجام و جامعه بین المللی برای حفظ این توافقنامه تلاش کند.
شعار سال: «جوسب بوررل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به نامه «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد که مصمم است تا با همکاری همه طرف‌های ذینفع برجام و جامعه بین المللی برای حفظ این توافقنامه تلاش کند.

بوررل طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «امروز نامه‌ای از وزیر امور خارجه ایران در خصوص نگرانی‌های این کشور از اقدام فرانسه، آلمان و انگلستان در قالب برنامه جامع اقدام مشترک در کمیسیون مشترک برای حل و فصل (اختلافات) از طریق مکانیسم حل اختلاف بر اساس بند ۳۶ توافقنامه مذکور، دریافت کردم».

در ادامه آمده است: «همان‌طور که پیش از این هم گفته‌ام، ساز و کار حل و فصل اختلاف نیازمند تلاش‌های جدی و مبتنی بر حسن نیت از سوی همه است. به عنوان هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک از تمامی طرف‌ها برجام انتظار دارم با این روحیه به این روند نگاه کنند».

بوررل افزود: «کمیسیون مشترک که مسئول نظارت بر اجرای توافقات بر اساس مفاد برجام است، از سال ۲۰۱۶ میلادی برای بررسی اجرای برجام و رسیدگی به مسائل مربوطه توسط هریک از طرف‌های آن تشکیل جلسه داده است».

با نزدیک شدن به پنجمین سال دستیابی به توافق، باید از این فرصت استفاده کرده و اهمیت این توافقنامه را یادآوری کنم. برجام دستاوردی تاریخی برای رژیم بین المللی ژ بوده و به امنیت منطقه‌ای و جهانی کمک می‌کند. من همچنان مصمم هستم تا با همکاری همه طرف‌های ذینفع برجام و جامعه بین‌المللی برای حفظ این توافقنامه تلاش کنم».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۳۵۱۳۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
ایران باید اروپای شیاد را دور بزند و مستقیم با خود آمریکا وارد مذاکره بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین