پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری آذربایجان شرقی از هدفگذاری برای راه اندازی ۲۰ موزه در این استان طی سال جاری خبر داد.

شعار سال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال‌جاری نزدیک به ۲۰ موزه هدف گذاری شده است که امیدوارم در طول یک‌سال آینده بتوانیم تمامی آن‌ها را افتتاح کنیم، گفت: تعدادی از این موزه‌ها ملی و منطقه‌ای هستند که در هیچ جای کشور نظیر آن‌ها وجود ندارد.

احمد حمزه‌زاده در آیین امضای تفاهم نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که امروز همزمان با روز قلم شاهد این رویداد مهم شدیم. موزه‌ی مطبوعات جزو نیاز‌های اصلی شهر تبریز و استان بود که به زودی شاهد تجهیز کامل آن خواهیم بود.

وی با بیان این‌که موزه جزو ملاک‌های اصلی ارزیابی فرهنگی تمامی شهر‌ها شناخته می‌شود، گفت: بیشترین موزه‌ها بعد از شهر تهران در شهر تبریز قرار دارد و تلاش می‌کنیم امسال خبر‌های خوشی در خصوص افتتاح موزه‌ها بدهیم.

وی با بیان این‌که موزه علوم و فنون دریایی از جمله موزه‌های بی نظیری است که به زودی در بندر شرفخانه راه اندازی می‌شود، گفت: امیدواریم با افتتاح چندین موزه، بتوانیم شهر تبریز را به جایگاه اصلی خود در حوزه‌ی موزه‌ها برسانیم.

حمزه زاده خاطرنشان کرد: از مردم شریف تبریز درخواست می‌کنم با اهدای اسناد با ارزش خود به موزه مطبوعات آذربایجان در جهت غنای محتوایی این موزه کمک کنند.

رضا سرابی اقدم_ مجموعه دار تبریزی نیز در این مراسم نسخه‌ای از روزنامه "شرافت" مربوط به دوره قاجاریه را به موزه مطبوعات آذربایجان اهدا کرد؛ وی همچنین سال گذشته نیز ۳۵ روزنامه‌ی دوره قاجار و مشروطه را به این موزه نیز اهدا کرده بود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری جماران ، تاریخ انتشار 14 تیر    99، کد خبر:   1453924، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
اذربايجان انقد از اين منابع فرهنگي هنري تاريخي داره كه كل شهر رو بايد موزه كنن هرچند كل ظهر رو هم موزه كنن كمه به اميد روزي كه اين گوهر شناخته بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین