پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
در پی گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم مبنی بر بازگشت اهالی روستای ججه‌لو بعد از سال به زادگاهش مسئولان استان و خیران در تماس تلفنی با مسئولان بخش ارشق و اهالی روستا نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های مسکونی در این راستا قول مساعد دادند.
شعارسال: معاون عمرانی استاندار اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از تامین زیرساخت‌های اساسی روستای ججه‌لو از جمله ساماندهی جاده این روستا٬ آبرسانی و برق‌رسانی قول مساعد دادو اظهار کرد : با تمهیدات لازم این اقدامات در مدت زمان مشخص انجام می‌شود تا بتوانیم دغدغه و نگرانی روستای ججه‌لوی بخش ارشق را که پس از ۳۰ سال به زادگاهشان برگشتند برطرف کنیم.

علی آذرنژاد از برنامه‌ریزی برای حل مشکلات تسهیلات وام مسکن اهالی روستای ججه‌لو خبرداد و افزود: انتظار می‌رود تسهیلات کم‌بهره‌ای در اختیار اهالی روستای ججه‌لو قرار بگیرد تا اهالی روستا نسبت به ساخت‌و‌ساز واحدها‌ی مسکونی در منطقه اقدام کنند.

یکی از مسئولان مربوطه در تماس تلفنی با مسئولان بخش ارشق از آمادگی خود برای کلنگ‌زنی احداث مسجد در روستای ججه‌لو خبر داد و گفت: با توجه به پخش گزارش بازگشت اهالی روستای ججه‌لو بعد از ۳۰ سال به زادگاهش در شبکه‌های سراسری و به ویژه در خبرگزاری تسنیم تصمیم گرفتم کلنگ احداث مسجد در این روستا را بزنم تا دغدغه و نگرانی مردم منطقه برطرف شود.

بسیاری از خیران و مسئولان مربوطه از تعمیر زیرساخت‌‌سازی برای فراهم کردن زندگی به اهالی روستای ججه‌لوخبردادند و افزودند: انتظار می‌رود با برطرف کردن مشکلات روستای ججه‌لو تمام ساکنان این روستا بعد از ۳۰ سال به زادگاهش بازگردند.

گفتنی است با توجه به پخش گزارش بازگشت اهالی روستای ججه‌لو به زادگاهش از طریق خبرگزاری تسنیم و شبکه‌های سراسری صداوسیما اهتمام خیران برای حل مشکلات این روستا اعلام آمادگی کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلقار نیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1395، کدخبر: 22228 ، www.ilgarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین