پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۷۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
مشکلات آب، برق و خدمات درمانی روستای گزهک منوجان با حضور اهالی منطقه بررسی و برای رفع آن قول مساعد از سوی مسؤولان این شهرستان داده شد.

شعار سال: جمعی از مردم روستای گزهک یکی از آخرین روستاهای این شهرستان در مرز با قلعه‌گنج امروز به‌دلیل کم‌آبی و افت ولتاژ برق روستای خود به فرمانداری منوجان مراجعه کردند.

به گفته اهالی این روستا ترانسی 100 ولتی در سال 73 در این روستا نصب شده که آن زمان تعداد خانوارهای روستا 55 خانوار بوده و اکنون به 150 خانوار رسیده و با وجود جمعیت بالا و نصب 70 کنتور برق، ترانس موجود جوابگوی نیاز برق مردم روستا نیست.

ایوب فلاحی فرماندار منوجان در جوابیه مردم روستا گفت: با همکاری فرماندار قلعه‌گنج قرار بر این است از اعتبارات عمرانی امسال برای ارتقا و رفع مشکل افت برق این منطقه استفاده شود.

مشکل دیگری که مردم این روستا داشتند بحث خدمات دفترچه خدمات درمانی روستایی بود که درمانگاه آن منطقه بعد از ساعات اداری به‌صورت آزاد خدمات به مردم ارائه می‌کرد.
برای رفع این مشکل هم قرار بر این شد که بعد از ساعات اداری هم از تعرفه دولتی برای خدمت به مردم این روستا استفاده شود.

بحث آب شرب مشکل دیگر اهالی مردم این روستا بود که این مشکل هم با پیگیری‌های فرماندار و حضور معاون آب و روستایی منوجان در جلسه رفع مشکل آب اعلام شد: مجوز کف‌شکنی چاه گرفته شده و برای حفر چاه جدید به‌دلیل اینکه محل حفر چاه در زمین‌های شخصی قرار دارد نیاز به رضایت شخص است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 11 مرداد 95 ، کد مطلب: 13950511001569: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین