پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۲۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تمامی نقاط شهرستان بردسیر شاهد پتانسیل های آب و هوایی بسیار متنوعی هستیم که نمونه آن در ایران بسیار کم نظیر است، اظهار کرد: برای معرفی شهرستان بردسیر نیازمندیم این است که مدیران استانی بحث بردسیر به عنوان یک بهشت برای کارفرینی، گردشگری و سرمایه گذاری را در استان و کشور معرفی کنند و این شهرستان به عنوان منطقه ویژه گردشگری در استان کرمان اعلام شود.

شعار سال: "شهباز حسن پور" صبح امروز 31 خردادماه در سیزدهمین جشنواره گل محمدی لاله زار با اشاره به لزوم معرفی شهرستان بردسیر و منطقه لاله زار برای جذب گردشگر تصریح کرد: برای معرفی بردسیر به عنوان شهرستان چهار فصل، هنوز در ابتدای راه هستیم.

وی با بیان اینکه در تمامی نقاط شهرستان بردسیر شاهد پتانسیل های آب و هوایی بسیار متنوعی هستیم که نمونه آن در ایران بسیار کم نظیر است، اظهار کرد: برای معرفی شهرستان بردسیر نیازمندیم این است که مدیران استانی بحث بردسیر به عنوان یک بهشت برای کارفرینی، گردشگری و سرمایه گذاری را در استان و کشور معرفی شود و این شهرستان به عنوان منطقه ویژه گردشگری در استان کرمان اعلام شود.

حسن پور ادامه داد: بیش از 100 واحد بوم گردی در این منطقه راه اندازی شده است که همین امر سبب گردیده در تمام طول فصول سال این منطقه آماده پذیرش از مسافران و مهمان از سراسر نقاط کشور باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید از سوی مسئولین استانی، به تکمیل زیرساخت ها این منطقه نگاه ویژه ای شود و انتظار داریم از کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار بحث گیاهان دارویی از سایر ظرفیت های دیگر منطقه بام ایران را اغاز کنند

"مجید نجف‌پور" فرماندار بردسیر نیز در این آئین گفت: سطح زیر کشت گل‌محمدی در شهرستان بردسیر حدود 3 هزار و 500 هکتار است که 90 درصد این سطح کشت در لاله‌زار می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که کمترین نرخ بیکاری در لاله‌زار بردسیر به واسطه کاشت و فروش گل‌محمدی داریم، تصریح کرد: 7 هزار و 500 تن گل خام محمدی در 30 کارخانه این شهرستان فراوری می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 31خرداد 98، کد خبر: 98033114872، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین