پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
اسحاق جهانگیری در شب گذشته آنقدر سجاده آب کشید که دل رحیم ما برایش کباب شد. اما چند ساعت نگذشته، کلیپی پر ادعا و قابل پیگیری به دست ما رسید. ما مطالب کلیپ را نه رد می کنیم و نه تائید و صرفا بنا بر وظیفه رسانه در اطلاع رسانی، بازنشر کرده ایم. اما مطالبه گر توضیحات از کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان برای روشنگری افکار عمومی هستیم. از ریاست قوه قضائیه دستور پیگیری موضوع و راست آزمایی داریم. از افراد حقیقی و حقوقی که در کلیپ نام برده شده اند ،درخواست شفاف سازی داریم. ادعاهای مطرح در این کلیپ اگر درست باشد، دادگاه ها باید تشکیل بشود و اگر نادرست باشد، باید مسببان آن را بشدت مجازات نمود. آقای جهانگیری ، لطفا خودتان برای راست آزمایی ، پیشقدم شوید.

شعار سال:فریبرزکلانتری در کانال تلگرامی خود با انتشار کلیپی مدعی شده است که کارگران اسفندقه ، حال و روز خوبی ندارند. ادعا شده که مردم روستائی با سو استفاده از نام سپاه تهدید شده اند و ... . از حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران درخواست ورود به موضوع و پیگیری ادعاها را داریم.

به نقل از کارگری بیان می شود که : همین بصیری رییس هلدینگ برادر اسحاق جهانگیری،به من می گفت: کارگران مثل فرغون می مونند. هرجا پنچر می شوند باید کنارشان گذاشت و فرغون نو گرفت! صدای ما را به رهبر عزیزمون برسانید!

به خدا قسم بیچارمون کردند. به داد ما برسید. فکر نکنید ما حاج قاسم داشتیم که از دستش دادیم!

آقای رییسی به داد ما برسید.

بصیری وقتی کارگرها اعتراض می کنند،می گفت: هر کسی از کوه بیاد بالا، می دهم از کمر به پایین بزنند. ببینم ادامه می دید ، می گم از کمر به بالا هم بزنند! ببینم کوتاه نمی آیید هر دو روستای شما را می گویم سپاه پاسداران با دو تا موشک بزنند!

و تهدیدهای بصیری رفیق فابریک مهدی جهانگیری علیه روستاییان اسفندقه همچنان ادامه دارد.

یکی دیگر از کارگرها که حقوقش را هم نداده اند در پاسخ به اینکه از ایشون شکایت کردید : دادگاه هم طرفشه، مشگل گشا حاجی این روزها پوله، وقتی پول داشته باشی همه چی داری! و ..... .

همانگونه که ملاحظه می شود ادعاهای زیادی در این کلیپ برعلیه افراد صورت گرفته است و ضرورت رسیدگی نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی را طلب می کند.

تعداد بازدید : 42

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی فریبرز کلانتری

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
به بهانه روز كارگر هم كه شده اي كاش به اين عزيزان بها بديم و مشكلات شون رو حل كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین