پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
قیمت لاستیک جهش بیست درصدی داشته و بازار دارای التهاب شده است. بسیاری از شهروندان صاحب خودرو به دنبال گرفتن لاستیک ثبت نام دولتی و سهمیه ای هستند. بعضی ها قصد دارند به شکل حضوری به نمایندگی ها مراجعه کنند و برخی هم قصد گرفتن لاستیک از طریق غیر حضوری را دارند. متن زیر، بشکل دقیق به این مهم پرداخته و راهنمای گام به گام شماست.

شعارسال: صبح امروز انجمن صنفی صنعت تایر ایران با افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو موافقت کرد. با توجه به این افزایش با خرید لاستیک دولتی می‌توان اندکی در هزینه‌های سنگین تعویض تایر‌ها صرفه‌جویی کرد. با مراجعه به سایت ثبت نام لاستیک دولتی می‌توانید محصولات شرکت‌های کویر تایر، بارز، ایران تایر، یزد تایر، رودستون، گلدستون را به صورت اینترنتی بخرید. همچنین امکان خرید لاستیک دولتی ۱۴۰۲ به صورت حضوری نیز فراهم شده است.

همه چیز برای ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲

*مدارک ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲

ارائه اطلاعات کارت ماشین، کارت ملی صاحب خودرو و کارت سبز خودرو برای خرید اینترنتی لاستیک دولتی لازم است. اگر به صورت حضوری قصد خرید تایر دولتی را دارید باید کپی و اصل مدارک را همراه خود داشته باشید.

*آدرس مراکز فروش لاستیک دولتی

برای خرید حضوری لاستیک دولتی باید به نمایندگی شرکت‌های تایرسازی بروید. آدرس مراکز فروش لاستیک دولتی را با مراجعه به وب‌سایت هریک از شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در ایران می‌توانید پیدا کنید. کافی است کمی وقت بگذارید نام صاحب نمایندگی، تلفن و آدرس دقیق بر اساس شهرمحل سکونت شما در سایت درج شده است.

*آدرس سایت ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲

سامانه توزیع کالا به عنوان سایت ثبت نام لاستیک دولتی برای خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین شناخته می‌شود. در ادامه مراحل ثبت نام تایر دولتی را بخوانید؛

۱-وارد سایت www.kala.ntsw.ir بشوید و موافقت خود با شرایط دریافت فیش رزرو از این سامانه را اعلام کنید.

۲- در مرحله بعد باید اطلاعات هویتی خود مانند کد ملی و شماره‌تلفن را وارد کنید.

۳- کد اعتبارسنجی که به شماره موبایل شما ارسال شده است را وارد کنید.

۴- اطلاعات مربوط به خودرو مانند شماره شاسی و شماره موتور را وارد کنید.

۵- سایز، اندازه فاق و پهنای لاستیک موردنظر خود را انتخاب کنید.

۶- استان و شهر و تعداد حلقه لاستیک موردنظرتان را وارد کنید.

۷- حواله برای شما ارسال خواهد شد. با حواله چاپ شده، کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز برای دریافت لاستیک دولتی به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید.

همه چیز برای ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲


پاسخ به سوالات متدوال ثبت نام لاستیک دولتی ۱۴۰۲

*سایز لاستیک دولتی ۱۴۰۲ چند است؟

تمامی تایر‌های سنگین و نیمه سنگین با سایز رینگ ۱۴ و بالاتر از طریق این سامانه توزیع می‌گردد.

*تا چند روز برای تحویل لاستیک دولتی وقت داریم؟

اعتبار فیش رزرو تایر ۵ روز بوده و پس از آن در صورت عدم مراجعه راننده، عامل قادر به ابطال حواله خواهد بود. اما معیار منقضی شدن فیش رزرو تایر استعلام فیش رزرو تایر در سامانه جامع تجارت توسط عامل بوده و راننده باید فیش رزرو تایر خود را به عامل فروش تحویل دهد و در صورتی که عامل در هنگام ثبت فروش با خطای "این فیش رزرو تایر منقضی شده است" روبرو شد فیش رزرو تایر قطعا منقضی شده است؛ و اگر فروش با آن شماره رزرو تایر با موفقیت ثبت شد فیش رزرو تایر دارای اعتبار بوده است.

*سهمیه لاستیک دولتی ۱۴۰۲ چند حلقه است؟

در سامانه ثبت نام لاستیک دولتی هر کد ملی می‌تواند سالانه ۴ حلقه لاستیک بخرد، درحالی‌که سهمیه‌بندی لاستیک دولتی در خرید از سایت تولیدکنندگان متفاوت است و بعضی از آن‌ها هر ۶ ماه و برخی هم در هر سال ۲ حلقه لاستیک به هر کد ملی اختصاص می‌دهند.

*روش دوم خرید اینترنتی لاستیک دولتی ۱۴۰۲

برای خرید اینترنتی لاستیک دولتی می‌توانید به آدرس سایت شرکت‌های تولید کننده لاستیک نیز مراجعه کنید. در گزارش دیگری این روش را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 24مهر1402، کدخبر: 803838، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
1
1
سلام نمیشه وارد شد خطا میده (خطا در سرویس بیمه) در حالی که اطلاعات درست است
مدیر پایگاه سلام خانم نسیم اندکی بیشتر تلاش کنید. زارع هم چند بار باید زمین را شخم بزند تا بتوان دانه کاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
0
2
شماره بیمه رو گیر مده
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
1
0
سلام بعد از کلی تلاش مثل یه زارع محترم از سد بیمه رد شدم حالا توی سایت جایی که بخواییم سایز و مدل لاستیک (برند) و... را انتخاب کنیم نمیشه. این یه هفت خوان رستم که باید به امید خدا رد بشیم اونم شاید . در واقعیت که نمیشیم
مدیر پایگاه

جوینده ، یابنده است. بیمه رو تونستید ، حالا گام بعد رو مجددا امتحان کنید

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین