پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
احیای واحد‌های تولیدی راکد و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید از سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم است و تنها در سال اول فعالیت این دولت، ۲۰۰ واحد راکد و نیمه راکد در آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشت که کارخانه بلبرینگ سازی ایران یکی از این نمونه هاست.

شعار سال: احیای واحد‌های تولیدی راکد و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید از سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم است و تنها در سال اول فعالیت این دولت، ۲۰۰ واحد راکد و نیمه راکد در آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشت که کارخانه بلبرینگ سازی ایران یکی از این نمونه هاست.

کارخانه بلبرینگ سازی ایران در زمینی به وسعت ۱۴ هکتار در سال ۱۳۴۷ تاسیس شده و تا دهه ۸۰ همه چیز در این واحد خوب بود، اما در اوایل دهه ۹۰ به دلیل خصوصی سازی و واگذاری آن، به مشکلاتی برخورد که همین روند، این کارخانه را در ردیف کارخانه‌های ورشکسته قرار داد. این کارخانه با دستور رئیس جمهور در دولت سیزدهم احیا و مجددا به چرخه تولید بازگشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۱۶۷۸۴۷، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین