پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
وزیر بهداشت در ابلاغی، مهندس رضا محمودی لموکی را به عنوان "نماینده خود در پیگیری امور خاص که مستقیما از سوی وی ارجاع می شود"، منصوب کرد.
شعار سال: وزیر بهداشت در ابلاغی، مهندس رضا محمودی لموکی را به عنوان «نماینده خود در پیگیری امور خاص که مستقیما از سوی وی ارجاع می شود»، منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس رضا محمودی لموکی بدینوسیله به­ موجب این ابلاغ بعنوان "نماینده وزیر در پیگیری امورخاص که مستقیماً از طرف اینجانب ارجاع می شود" منصوب می ­گردید. اهم وظایف جنابعالی بشرح ذیل است:

1. پیگیری و اعلام گزارش مواردی که نیازمند بررسی ویژه تشخیص داده شده و از طرف دفتر وزیر به شما اعلام می­ گردد.

2. بررسی و پیگیری مکاتبات ارجاع شده نمایندگان محترم مردم، انجمن­های علمی و صنفی تا حصول نتیجه با هماهنگی معاونت ­های محترم ذیربط و گزارش هفتگی از تحقق و یا عدم تحقق دستورات صادره.

3. بررسی پروژه ­­های قابل افتتاح در سال جاری و تا پایان دولت تدبیر و امید با هماهنگی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع و عنداللزوم بازدید از محل و ارائه گزارش پیشرفت هفتگی.

بدیهی است مداخله مستقیم و یا ارجاع موارد به معاونت­ های محترم توسط اینجانب و دفتر صورت می ­گیرد و حیطه مسئولیت جنابعالی پیگیری و ارسال گزارش به اینجانب خواهد بود.


از خداوند بزرگ برایتان توفیق در خدمت به مردم شریف کشورمان را آرزومندم.
دکتر نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت (وبدا) ، تاریخ انتشار: 29 تیر ۱۳۹۹، کد خبر   4681،  www.imed.ir  

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین