پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: طرح بهبود تغذیه و امنیت غذایی از اول مهر ماه همزمان با هفت مرکز کشور به صورت آزمایشی در میناب آغاز می شود.

شعار سال: حمید دولتی سه شنبه در نشست بررسی ارائه راهکارهای اجرایی طرح بهبود تغذیه و امنیت غذایی در شهرستان میناب افزود: طرح ارائه خدمات کارشناسی رایگان به مردم در پایگاه های سلامت به وسیله مراقبان طرحی است که از مهرماه به صورت آزمایشی آغاز و در صورت موفقیت در سطح کشور اجرایی می شود.
وی بیان داشت: با این اقدام مهم هم در اقتصاد مردم و هم در بحث دسترسی مردم به مواد غذایی ، برخی از مشکلات برطرف می شود.
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال بهبود امنیت غذایی در سطح کشور و رفع کامل این مشکلات است که این طر ح با محوریت وزارت بهداشت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مسئولان اجرا می شود.
دولتی اضافه کرد: این طر ح براساس برنامه ریزی های انجام شده در قالب 24 عنوان در راستای سلسله اقداماتی برای بهبود تغذیه و امنیت غذایی صورت می گیرد که نیاز به مشارکت و همراهی همه مسئولان و مردم است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه میناب نیز گفت: طرح بهبود تغذیه و امنیت غذایی به عنوان پایلوت استانی از نیمه دوم امسال با همکاری تمامی دستگاه ها و ادارات شهرستان و باهمکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر ادارات اجرایی می شود.
محمد ریاضی افزود: در این طرح آموزش، فرهنگ سازی، صنایع غذایی و قیمت ها مورد توجه است که در صورت موفقیت در سراسر کشور اجرا می شود.
وی بیان داشت: در این طرح چهار عامل اندازه مواد غذایی مصرفی، وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه هدف، آگاهانه مصرف کردن مواد غذایی و دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی هدف مطرح می شود.
میناب به عنوان دومین شهرستان بزرگ هرمزگان با بیش از 300 هزار نفرجمعیت در 90 کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 23 شهریور ، کد مطلب: 82228685: www.newsfile.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین