پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر جاده های مرگ استان از معاون پارلمانی وزیر راه شده ام که امیدوارم به این خواسته مردم پاسخ دهند.

شعار سال: سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: مطالبات مردم خراسان جنوبی نسبت به راه ها و جاده های مرگ خواسته ی به حقی است چراکه این روزها این جاده ها جان افراد زیادی را می گیرد.

وی افزود: در حال حاضر پویش مردمی اعتراض به جاده های مرگ تشکیل شده است که در این زمینه رایزنی هایی با وزارت راه صورت گرفته است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پویش مردمی می تواند به چانه زنی مسوولان در خصوص راه ها کمک کند، تصریح کرد: در این خصوص از معاون پارلمانی وزیرراه در خواست داشتم تا جلساتی بگذارند و پیگیری کنند که امیدواریم در این زمینه پیگیری هایی صورت بگیرد.

حجت الاسلام عبادی افزود: وعده‌هایی نسبت به اینکه چقدر بزرگراه در استان ما احداث شود داده شده اما این وعده‌ها و حتی مصوبات سفر رئیس جمهور درباره راهها عملی نشده است.

وی با بیان اینکه جفای دولت در حق مردم به ضرر دولت تمام می‌شود، اضافه کرد: جلسه و وعده، این ها دردی از مردم دوا نمی کند و باید مسوولان در این زمینه فکری کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت کم کار شده و برخی وزراء به روزمرگی افتاده اند و بی‌حالی به مدیران استانی و شهرستان ها هم سرایت کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، تاریخ انتشار 6 مرداد 95، کد مطلب: 65351: www.khavarestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین