پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۶۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تر در شهرستان‌هایی که به لحاظ شیوع کروناویروس وضعیت قرمز دارند، خبر داد.

شعار سال:عبدالرضا قاسمپور چهارشنبه اول مرداد در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان فارس بیان کرد: در هفته سوم اعمال محدودیت‌های کرونا به سر می‌بریم و این محدودیت‌ها در استان سختگیرانه تر اعمال خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه هر گونه فعالیت اجتماعی در شهرستان‌های قرمز ممنوع است، از تشدید نظارت و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان‌ها خبر داد.

قاسمپور همچنین با اشاره به تشدید نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در نقاط مختلف در فارس، خاطرنشان کرد: از دو هفته پیش با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، استفاده از ماسک در ادارات فارس برای کارکنان و مراجعان الزامی شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا  راه‌اندازی «پویش من ماسک میزنم» در شهرداری شیراز را اقدامی ارزشمند و مفید در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا عنوان و اضافه کرد: با توجه به بازرسی‌های انجام شده در ۲ بخش اداری و صنفی از ۱۰۲ دستگاه و سازمان ادار، ۱۸ دستگاه نواقص بهداشتی و ۲۵ دستگاه وضعیت متوسط و ۵۹ دستگاه وضعیت خوبی داشتند.

او با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام دستگاه‌های اجرایی فارس و ارگان‌ها، ادامه داد: این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و اگر سازمانی برای دومین بار مرتکب عدم رعایت بهداشت شوند مطابق قانون تخلفات اداری با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

قاسمپور اضافه کرد: از زمانی‌که ۸۲ اکیپ گشت ویژه کرونا در سراسر استان که ۱۲ تیم در کلانشهر شیراز و ۷۰ اکیپ در شهرستان‌های استان فعالیت خود را آغاز کردند، ظرف دو هفته اخیر ۱۴۲۳ مورد بازرسی انجام شده که در نتیجه این بازرسی‌ها ۸۳۵ مورد اخطار داده شده و ۴۹ مورد در شیراز پلمب شده است.

او اظهار کرد: همچنین در سراسر استان ۲۷ هزار و ۶۹۸ مورد بازرسی در ۳۵ شهرستان انجام شده که در نتیجه این بازرسی‌ها هزار و ۳۴ مورد تخلف ثبت و ۳۶۱ مورد پلمب داشتیم.

جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا همچینن از تداوم روند تعطیلی بوستان‌ها و نظارت شدید بر آن‌ها اطلاع داد و گفت: برنامه کنکور، تمام تجمعات در سراسر استان، مجالس ختم و عروسی در تالارها، سالن‌ها و حتی منازل لغو اعلام شد.

قاسمپور همچنین از لغو تمام همایش‌ها و کنفرانسها به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و افزود: برنامه‌های ماه محرم و سوگواری امام حسین (ع) قرار شد هیئت‌های مذهبی پیشنهادهای لازم را ارئه دهند و بعد در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1 مرداد 1399، کد خبر:99050100715،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اي كاش اين محدوديت ها در همه استان ها اجرايي ميشد و همه مسئولين شبيه مسئولين استان شما بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ولی هرچی شما بگین ما نمیتونیم مردم رو اقناع کنیم تا از این طرح ها پیروی کنن! مردم شیراز اصلا رعایت نمیکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین