پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۸۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
مهرزاد لطفی گفت:تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از پرسنل درمانی فارس به کرونا مبتلا شده‌اند، فرسودگی شغلی افراد شاغل در این بخش را بالا دانست و پزشکان و پرستاران بسیار خسته‌اند، از مردم تقاضا داریم همکاری داریم.

شعار سال:رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از پرسنل درمانی فارس به کرونا مبتلا شده‌اند، فرسودگی شغلی افراد شاغل در این بخش را بالا دانست و گفت: پزشکان و پرستاران بسیار خسته‌اند، از مردم تقاضا داریم همکاری داریم.

مهرزاد لطفی سه‌شنبه ۱۰ تیر در حاشیه افتتاح بخش بیمارستان اعصاب و روان محرری، با ابراز تاسف از قرمز شدن وضعیت در ۶ شهرستان استان فارس، افزود: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی مهمترین عوامل افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان فارس است.

او با بیان اینکه با افزایش موج اول بیماری کرونا در استان فارس مواجه هستیم، افزود: در چند هفته اخیر تعداد بیماران بستری به شدت در بیمارستان‌های استان و کلانشهر شیراز افزایش یافته و تصمیم‌گیران را وادار به استفاده از ظرفیت بیمارستانی درنظر گرفته شده برای موج دوم کروناویروس، کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف از وضعیت فارس در رابطه با شیوع کروناویروس، ادامه داد: اگر شهروندان اصول بهداشتی را رعایت نکنند دچار طغیان بیماری خواهیم شد و امکانات ما اجازه رساندن خدمات بیش از این را به مردم نمی‌دهد.

لطفی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کلانشهر شیراز زرد است، هشدار داد: هر لحظه ممکن است این وضعیت کنونی به سمت قرمز رفتن برود و عاجرانه از همشهریان و هم استانی‌های عزیز میخواهیم اصول بهداشتی را رعایت کنند و از دورهمی‌های خانوادگی به جد بپرهیزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستیم که گروه‌های سنی پایین تر نیز با این بیماری درگیر شدند و خیلی از افراد جوان با حالت بدحال در بیمارستان ها بستری هستند.

لطفی با تاکید بر اینکه هیچ گروهی در برابر این بیماری ایمن نیست و خطر همه را تهدید می‌کند، استفاده از ماسک را مهمترین و تاثیرگذارترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ دانست و خواستار مشارکت مردم در رعایت پروتکل‌ها شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 تیر 1399، کد خبر:99041007649،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اي كاش مردم اين خستگي رو توي كادر درمان حس ميكردن و يكم به خاطر اين ها هم كه شده رعايت ميكردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
بعد میان حقوق همین کادر درمان رو هم نمیدن این دیگه خداییش ظلم نیست؟ درسن نیست وقتی کسی فشار رو تحمل میکنه بهش زور بگیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین