پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
ایرج حریرچی به زودی با برنامه‌ریزی لازم برای حل مشکلات استخدامی پرستاران ۸۹ روزه فعال در مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.
شعار سال: ایرج حریرچی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا در گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص حل مشکل پرستاران 89 روزه، گفت: به زودی با برنامه‌ریزی لازم برای حل مشکلات استخدامی پرستاران 89 روزه فعال در مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.

وی درباره واکسن کرونا و شایعات مختلف مبنی بر کشف داروهای گوناگون در این خصوص خاطرنشان کرد: حداقل تا یک سال دیگر واکسنی برای کرونا نخواهیم داشت و بهترین راه برای مقابله با کرونا تغییر رفتارهای اجتماعی است.

معاون کل وزیر بهداشت بیان کرد: تولید واکسن جدید ۷ سال زمان نیاز دارد و همانگونه که ده‌ها سال از شیوع «ایدز» و «مالاریا» گذشته و هنوز واکسنی برای آن کشف نشده، کشف واکسن برای این ویروس و بیماری نیز به زمان احتیاج دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1399، کد خبر: 161298،  www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین