پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
پانصد کاردان و کارشناس بهداشت در نامه ای به وزیر بهداشت از عدم پوشش مناسب تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی در رسانه های مجموعه وزارت بهداشت و صدا و سیما انتقاد کردند.
شعار سال: پانصد کاردان و کارشناس بهداشت در نامه ای به وزیر بهداشت از عدم پوشش مناسب تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی در رسانه های مجموعه وزارت بهداشت و صدا و سیما انتقاد کردند.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

احتراما همانطور که مستحضرید کادر بهداشت کشور از بهورزان تا کاردان، کارشناسان بهداشت،ماماها و پزشکان مراکز جامع سلامت یک ماه قبل از کشف موارد مثبت کرونا در ایران لحظه ای آرام و قرار نداشتند تا نظام مراقبت سندرمیک به بهترین نحو ممکن انجام شود.

حال که دهها هزار از کادر بهداشت کشور چه در زمینه بیماریابی و غربالگری و چه در زمینه بازرسی های بهداشتی و نظارت و تلاش برای رعایت پروتکل های بهداشتی در سخت ترین شرایط شغلی قرار دارند، مجموعه رسانه ای وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی نتوانسته تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی را به نحو احسنت پوشش خبری دهد.

متاسفانه در روزهایی که هزاران کادر بهداشتی در طی مبارزه با کرونا مبتلا به این بیماری منحوس شدند و برخی عزیزانمان به شهادت رسیدند ، رسانه های زیر مجموعه ان وزارتخانه و دانشگاههای علوم پزشکی کمترین پوشش رسانه ای را از تلاش کادر بهداشتی داشتند. بطوری که مدام مردم تلاش همکاران زحمتکشمان در بیمارستانها را میبینند و نمیدانند در سنگر پیشگیری چه اقدامات مثبتی اتفاق افتاده است.

مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه چند هزار نفری کادر بهداشت کشور در روز جهانی بهداشت به ایشان، تلاش کادر بهداشتی را ستودند ولی متاسفانه برای توجه افکار عموم در معرفی خدمات حوزه بهداشت کشورمان، حضرتعالی از صدور یک پیام تبریک در این روز برای کادر بهداشت دریغ فرمودید.

جامعه زخم خورده بهداشت کشور که در سالیان سال در آماج بی عدالتی ها بوده اند و نه امتیاز و پاداشی سهمشان بوده و نه قدردانی، حال مورد تحریم رسانه ها نیز قرار گرفته اند. نمیدانیم چه سبب دارد تلاش پرستاران و پزشکان عزیزتر از جانمان شبانه روز در رسانه ها بازتاب دارد اما در کمترین پوشش خبری ممکن، تلاش جانبازان بهداشتی به عرصه نمایش گذاشته میشود.

در این شرایط که هزاران کارشناس بهداشت ما هرروز با خانواده بیماران مبتلا به کرونا ارتباط نزدیک دارند، صدا و سیما بیخبر از مجاهدت شبانه روزی همکاران بهداشتی مان گزارش تولید میکند و کادر درمان را به منزل بازیگران میبرد و اذعان میکند از مراکز بهداشت هیچ اقدامی نمیشود و باید کادر درمان به داد بیماران در منازل برسند!

در نهایت به نمایندگی از هزاران کادر بهداشت کشور، اینجانبان از رویکرد رسانه ای موجود در مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی انتقاد و گلایه داریم و خواهان شکستن تحریم رسانه ای مجموعه سلامت در انتشار مجاهدت های کادر بهداشت هستیم.
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
اصلا در نامه به صدا و سیما اشاره نشده اما شما در عنوان و لید آوردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین