پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
بی شک حضور حضرتعالی در استان آذربایجان غربی بارقه امیدی در دلهای شیفته تدبیر و اصلاح به بار می نشاند و آنان را در ادامه مسیر اصلاح طلبی و حرکت به سمت و سوی تدبیر و امید تشویق می کند.
شعارسال: سلام علیکم؛

بی شک حضور حضرتعالی در استان آذربایجان غربی بارقه امیدی در دلهای شیفته تدبیر و اصلاح به بار می نشاند و آنان را در ادامه مسیر اصلاح طلبی و حرکت به سمت و سوی تدبیر و امید تشویق می کند.

حضور شما را در استان آذربایجان غربی ، غنیمتی سترگ می شماریم و تلاش می کنیم تا خاطره و عکسی بس زیبا از این حضور پرمهرتان در آلبوم تاریخ آذربایجان همیشه سرفراز به یادگار نگه داریم.

جناب آقای دکتر روحانی ؛

شهرستان سلماس به عنوان شهری که در انتخابات 92 بیشترین رأی را به جنابعالی و دولت تدبیر و امید داد با مردمی با پیشینه تاریخی و فرهنگ و تمدّنی بس عظیم در انتظار نگاه پر مهرتان در آبادانی و توسعه منطقه دارد.

تقدیم 723 شهید سرفراز به انقلاب اسلامی ، هزاران جانباز و آزاده و حضور مستمر در صحنه های مشارکت در اداره کشور از افتخارات سلماس و سلماسی هاست و عهدی دیرین و راسخ با صداقت و صلابت شما در پیشرفت جامعه و پر رنگ کردن وجهه ایران اسلامی در اذهان ملی و بین المللی بسته است.

* رییس جمهور محبوب و مردمی ؛

امّا مردم شهرستان سلماس سالها و بلکه دهه هاست در وعده گشایش بازار مرزی این سو و آن سو را می نگرند تا بلکه فرجی حاصل شود و از عنایت و توجّه دولتمردان باب فتحی در معیشت شان گشوده شود.

علیرغم تلاش مسئولین سابق و حال و به ویژه استاندار محترم در این امر متأسفانه تا بحال حرکتی عملی و قطعی در این زمینه دیده نشده است و بدیهی است راه اندازی این بازار مرزی تحولی شگرف در اقتصاد و اشتغال منطقه خواهد داشت.

لذا از جنابعالی که به درایت و مردم داری شهره عام و خاصید، استدعای عاجزانه می شود برای سال 95 هدیه ای از جانب دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان سلماس اعطا فرمایید که شاید جزو معدود خواسته های بحق آنان است :

" گشایش و راه اندازی بازار مرزی شهرستان سلماس "

رجای واثق دارد این امر به ید توانای شما و دستور و رهنمود والایتان جامه عمل بپوشد.

سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و دولت تدبیر و امید را از درگاه حنّان منّان خواستاریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ صدای سلماس، تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1395، www.azarsalmas3.blogfa.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
فقط خواهشا این امیدی که مردم به شما بستن ناامید نکنید با وعده های الکی مردم رو دلخوش نکنید م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین