پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
شهید مدافع سلامت دکتر «بهرام طهماسبی» در آخرین نوشته خود آورده است: امروز نظام سلامت فقط نیاز به اساتید چکمه‌پوش و پراکتیس کار نیاز داره. جسارت بنده را ببخشید. برای تایپ هر کلمه‌ای باید کلی اکسیژن به بنده برسه.
شعار سال: دکتر «سیدبهرام طهماسبی» رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) آمل که بر اثر ابتلا به کرونا ویروس و در دفاع از سلامت نهم مرداد به شهادت رسید در آخرین نوشته خود خطاب به همکاران و اساتید پزشکی آورده است:

سلام و ارادت خدمت اساتید گروه

اینجانب دکتر طهماسبی هستم که مسئولیت بیمارستان ریفرال کرونا آمل با ۱۶۰ بیمار را به عهده دارم. الان ۱۵ روز icu بیمارستان خودم بستری هستم و همه درمانهای موجود روی بنده انجام شده است. الحمدللله روند بهبودی آغاز شده ولی خیلی کند پیش میره. کاملا وابسته به اکسیژن مداوم هستم.

از همه اساتید گروه عاجزانه خواهش می‌کنم بحث‌های حاشیه‌ای رو مثل انجمن‌های علمی فعلا کنار بزارید.

هیچ چیزی واجب‌تر از این نیست که سناریو های مختلف را در بازه‌های زمانی ۱۰ روز به ۱۰ روز ترسیم کنید. واقعا اوضاع خیلی خیلی بدتر از این حرف‌هاست. کادر درمان و پزشکان متخصص همه از کار دارن می‌افتن.

من به علت ریزش شدید نیرو مجبور به عدم پذیرش بیماران هستم و تعداد بیماران همچنان افزایشی هست. اساتید محترم اپیدمیولوژی واقعا از شما عاجزانه خواهش می‌کنم مدلینگ و سناریوهای ورودی بیماران و ظرفیت سیستم را سریعتر ترسیم کنید و به مسئولین مربوط بدید تا فاجعه‌ای ببار نیومده.

اپیدمیولوژیست امروز باید چکمه‌پوش و وسط میدان باشه. وقتی که دیروز آقای حریرچی گفتن ۳۰ درصد بستری‌های مشهد مسافر هستن، یعنی اپیدمیولوژی میدانی. خودم در بیمارستان خودم آمار گرفتم. ۷۳ درصد موارد بستری در دو هفته اخیر سابقه حضور در تجمعات داشتند.

شما رو بخدا قسم میدم دلتون رو به شاخص‌های زیبای علم‌سنجی که به مدد مراکز تحقیقاتی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حاصل شده دلخوش نکنید. این شاخص‌های کذایی حداکثر فقط به درد پز دادن و نشان دادن معلومات می‌خوره. امروز نظام سلامت فقط نیاز به اساتید چکمه‌پوش و پراکتیس کار نیاز داره.

جسارت بنده را ببخشید. برای تایپ هر کلمه‌ای باید کلی اکسیژن به بنده برسه.

خدایا به این مردم رحم کن

خدایا این مردم جز شما پناهی ندارن.

به امید شفای عاجل همه بیماران
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: 408306، www. defapress.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین